محسن هاشمی:

عوارض دکل های مخابراتی باید تعیین تکلیف شود

رئیس شورای شهر تهران،ری و تجریش گفت:موضوع ضرر دکل های نصب شده فعلی در سطح شهر تهران و امواج آنها، بحثی کلی است و هنوز تایید یا رد نشده است.

عوارض دکل های مخابراتی باید تعیین تکلیف شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران،ری و تجریش در ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران می تواند با رعایت طرحی جامع، نسبت به واگذاری نصب دکل های مخابراتی به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام کند.

وی افزود: در گذشته نماینده شورای شهر از سوی کمیسیون عمران، برای حضور در کارگروه ساماندهی دکل های مخابراتی معرفی می شد اما در حال حاضر مقرر شده است تا تغییراتی ایجاد و نماینده مربوطه از سوی کمیسیون محیط زیست معرفی و منصوب شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: موضوع ضرر دکل های نصب شده فعلی در سطح شهر تهران و امواج آنها، بحثی کلی است و هنوز تایید یا رد نشده است. عده ای مدعی هستند که امواج آنتن های مخابراتی سرطان زا بوده و این امر گاهی از ارزش مالی یک ملک می کاهد در حالی که صحت یا رد این مسأله هنوز مشخص نیست.

هاشمی یادآور شد: نصب دکل ها تا کنون با بی نظمی بسیاری پیش رفته است و بخش خصوصی هم در برخی موارد به این بی نظمی ها دامن زده و با نصب آنتن های مخابراتی در پشت بام خانه ها به این حیطه ورود کرده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد مواردی که مجوز نصب دکل در زمین و اماکن مربوط به شهرداری را کسب می کنند اندک و کم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان