دکوراسیون سرویس بهداشتی، زیبایی رو به تمیزی اضافه کن!

دکوراسیون حمام و دستشویی از فضاهایی در خانه هستند که ممکن است به زیبایی آنها توجه کافی نشود و از دید صاحب‌خانه دور بمانند، اما نباید اشتباه کرد

 دکوراسیون حمام و دستشویی از فضاهایی در خانه هستند که ممکن است به زیبایی آنها توجه کافی نشود و از دید صاحب‌خانه دور بمانند، اما نباید اشتباه کرد. از آنجایی که این دو قسمت در حوزه بهداشت و نظافت قرار می‌گیرند، دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و نباید از رسیدگی و توجه به آنها غافل شد. با قرار دادن وسایل مختلف در این فضاها زیبایی را به آنها بخشیده و چشم‌نوازشان کنید.

دکوراسیون حمام

در این مطلب برخی از مواردی را که به زیباتر شدن دکوراسیون حمام و دستشویی کمک می کنند، بررسی کرده ­ایم. با ما همراه باشید:

کابینت حمام

شلف سامورایی

شلف سامورایی

نامشخص
جا حوله ای دولوکس فیکا

جا حوله ای دولوکس فیکا

نامشخص
شلف آکریلیک کنجی فیکا

شلف آکریلیک کنجی فیکا

نامشخص

کمد، کابینت و شلف در سرویس بهداشتی

ممکن است قرار دادن کمد، شلف و یا کابینت در دکوراسیون حمام و دستشویی برایتان خیلی اهمیت نداشته نباشد، اما مطمئن باشید که این عناصر، بسیار کاربردی هستند. قرار دادن انواع شوینده­ها، حوله‌ها، دستمال‌کاغذی و دیگر وسایل ریز و درشت لازم حمام و دستشویی در کمد، کابینت و یا شلف، استفاده از فضا را بهینه‌تر کرده و در جلوگیری از شلوغی و پراکندگی وسایل نقش مهمی ایفا می‌کند.

پیشنهاد جهت خرید محصولات مشابه: تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا

  • حدود قیمت: 50 هزار تا 4 میلیون تومان

مطلب مرتبط: لوازم حمام و دستشویی، 30 کالای شیک و امروزی!

اکسسوری بهداشتی

ست جاصابونی سفید طرح صدف

ست جا صابونی سفید طرح صدف

41250تومان

دکوراسیون زیباتر با اکسسوری بهداشتی

اکسسوری‌های بهداشتی اغلب در هر حمام و دستشویی وجود دارند. استفاده از این وسایل و هماهنگی آنها با هم و با فضای مورد استفاده، از نکاتی است که حتماً باید به آن توجه کنید. ممکن است ضرورتی در این هماهنگی نبینید، اما همین نکات ریز هستند که سلیقه و توجه صاحبان خانه را می­رسانند.

پیشنهاد جهت خرید محصولات مشابه: فروشگاه اینترنتی شیک و تک

  • حدود قیمت: 30 تا 400 هزار تومان

حوله

انواع حوله برای دکوراسیون حمام و دستشویی

حوله از وسایل دیگری است که وجود آن در حمام و دستشویی لازم است. می­ توانید برای زیباتر شدن حمام و دستشویی از حوله ها با رنگ‌ها و اندازه های مختلف استفاده کنید. هم‌چنین می توانید آنها را تا کرده و یا بپیچید و در قسمتی قرار دهید که در معرض پاشیده شدن قطرات آب و خیس شدن نباشد.

پیشنهاد جهت خرید محصولات مشابه: حوله خزر مرینوس

  • حدود قیمت: 20 تا 100 هزار تومان  

مطلب مرتبط: بهترین تجهیزات برای سرویس بهداشتی شیک!

پرده حمام

پرده حمام

پرده یکی از وسایلی است که وجود آن در حمام برای زیباتر شدن فضا و جداسازی قسمت­های مختلف آن بسیار مناسب است و همیشه هم پیشنهاد می شود. برای انتخاب یک پرده حمام، مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. مهم‌ترین مورد، جنس مناسب پرده است. در مورد رنگ نیز رنگ­های روشن، بهترین گزینه به حساب می‌آیند، اما اگر مطابق سلیقه شما نیست از رنگ­های موردپسندتان استفاده کنید. از لحاظ اندازه نیز دو نوع تمام‌قد و نیمه‌قد وجود دارد. 

پیشنهاد جهت خرید محصولات مشابه: تزئینات پوششگران

  • حدود قیمت: 50 تا 100 هزار تومان

سبد نظم دهی

نظم دهی با جعبه و سبد

معمولاً در حمام و دستشویی وسایل ریز و درشتی وجود دارند که بر طبق خواسته و سلیقه صاحب‌خانه در آنجا قرار می گیرند. این وسایل شامل انواع صابون، شامپو، شوینده‌های بدن، خوشبوکننده، شمع، حوله و... است. برای جلوگیری از به‌هم‌ریختگی فضا، پیشنهاد می­کنیم که برای نگه‌داری آنها از جعبه­ و سبدهای زیبا استفاده کنید. برای هر مجموعه یک سبد و جعبه انتخاب کنید و وسایل خود را در آن بچینید.

پیشنهاد جهت خرید محصولات مشابه: کابینت و طراحی داخلی متین کیا

  • حدود قیمت: 40 تا 100 هزار تومان

مطلب مرتبط: دکوراسیون حمام، 10 راه نجات از بی نظمی!

لوازم دکوری

اکسسوری‌های زینتی و لوازم دکوری سرویس بهداشتی

ما همیشه از لوازم د‌کوری برای زیباتر شدن فضا استفاده می‌کنیم. دکوراسیون حمام و دستشویی نیز از فضاهایی به حساب می‌آیند که از این قاعده مستثنی نیستند. استفاده از شمع­ و روغن بودار، مجسمه ها و... از مواردی هستند که می‌توان از آنها در این فضا استفاده کرد. بنا بر سلیقه خودتان به انتخاب‌های دیگری نیز دست بزنید. 

پیشنهاد جهت خرید محصولات مشابه: لوازم دکوری سارمین

  • حدود قیمت: 50 تا 100 هزار تومان

گیاهان خانگی

گل و گیاه در دکوراسیون سرویس بهداشتی

بله، گل و گیاه! تعجب نکنید. اگر دستشویی و حمام شما نورگیر است، قرار دادن گل و گیاه در این فضاها کاری بسیار خاص و منحصربه‌فرد است.  می تواند بنا بر سلیقه خود از گیاهانی با اندازه­ مختلف استفاده نمایید تا دکوراسیون حمام و دستشویی خود را متمایز کنید. مرطوب بودن این فضاها کمک بسیاری به رشد گیاهان خواهد کرد، پس حتماً برای یک ‌بار هم که شده از گیاهان در فضای حمام و دستشویی استفاده کنید و لذت ببرید. 

مراکز پیشنهادی جهت خرید محصولات مشابه: مجموعه گل و گیاه دانژه

  • حدود قیمت: 5 تا 500 هزار تومان

آینه و روشویی

روشویی سرویس بهداشتی کد F-711

روشویی سرویس بهداشتی کد F-711

نامشخص
روشویی کد F-707

روشویی کد F-707

نامشخص
روشویی کابینت دار مدرن

روشویی کابینت دار مدرن

نامشخص

آیینه و روشویی

آیینه از عناصری است که اغلب در حمام و دستشویی قرار داده شده و با روشویی هماهنگ می‌گردد. از آنجایی که این مکان‌ها برای بهداشت فردی هستند لزوم آیینه در موارد زیادی احساس می‌شود و به دنبال آن هم وجود روشویی الزامی خواهد بود. علاوه بر جنبه زیبایی و تزئین، یکی از دیگر مزایای وجود آیینه در حمام و دستشویی این است که در مواردی که فضا کوچک باشد، آن را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان خواهد داد؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت به سراغ ابعاد بزرگ‌تری از آیینه بروید. بهتر است از آیینه‌های بی قاب و یا آنهایی که قابشان رطوبت را جذب نمی‌کنند، بروید.

پیشنهاد جهت خرید محصولات مشابه: گروه صنعتی مازارلند

  • حدود قیمت: 300 هزار تا 6 میلیون تومان

برای ارتباط با هر یک از گروه های معرفی شده روی لینک سبز رنگ آنها کلیک کنید و از طریق راههای تماس، سریعتر برای خرید اقدام کنید. در قسمت افزودن دیدگاه پایین صفحه منتظر پیشنهادات شما برای تولید محتوا هستیم.  

منبع: مجله منزل ؛ نویسنده: حدیث حقیقت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر