ماهان شبکه ایرانیان

پورسیدآقایی:

پروژه‌های عمرانی شهرداری از بیست شهریورماه متوقف می‌شود/ درخواست شهرداری از دولت برای تاخیر شروع کار ادارات در ابتدای مهرماه

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: از دولت خواستیم تا حضور کارمندان در ادارات را در ابتدای مهر ماه تا ساعت ۹ صبح به صورت شناور قرار دهد.

پروژه‌های عمرانی شهرداری از بیست شهریورماه متوقف می‌شود/ درخواست شهرداری از دولت برای تاخیر شروع کار ادارت در ابتدای مهرماهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر تهران تقارن اولین جلسه رسمی شروع به کار خود با روز عید غدیر را مبارک دانست و اظهار کرد: تقارن اولین جلسه کاری من با شورای شهر برای من مبارک است و امیدوارم با کمک اعضای شورا و همکارانم در شهرداری بتوانیم وضعیت ترافیک حمل و نقل ترافیک تهران که بزرگترین مشکل از نظر من برای مردم است رفع کنیم.

وی با ارائه گزارش ستاد استقبال از مهر و تدابیر اتخاذ شده به منظور کنترل حجم ترافیک در مهر ماه اظهار کرد:این وضعیت ترافیک در شهر تهران نیاز به تغییر اساسی مدیریت و جراحی در پیکره آن دارد که محوریت آن را باید توسعه مترو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه اولین قضاوت مردم از شورا و شهرداری جدید مهر ماه خواهد بود،ادامه داد: بنده قبل از اینکه معارفه شوم از نجفی خواستم تا ستاد استقبال از مهر را سریعا تشکیل دهد، البته این ستاد هر ساله تشکیل می‌شود و کار خود را انجام می‌دهد.

فعال نشدن سرویس مدارس علت 16 درصد ترافیک اول مهر است

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره اجمالی به برنامه‌های ستاد استقبال از مهر بیان کرد: دو هفته اول مهر اوج ترافیک است که حداقل 16 درصد این ترافیک به دلیل سفرهای آموزشی و  فعال نشدن سرویس‌های مدارس است.

وی با اشاره به تمهیدات  در خصوص  سرویس مدارس گفت: با آموزش و پرورش رایزنی های خوبی انجام دادیم که یکی از آنها نصب برچسب قابل ردیابی بر روی سرویس مدارس بود.

وی با بیان اینکه انعقاد قرارداد سرویس‌ها با آموزش و پرورش است و نظارت بر آن بر عهده شهرداری و مشخصا تاکسی‌رانی است، ادامه داد: سرویس‌ها و مینی‌بوس‌های مخصوص بچه‌های محصل که دارای امنیت بیشتری است در راه است.

معاون حمل و نقل ترفیک شهرداری تهران از پیشنهاد ستاد استقبال از مهر به دولت خبر داد و گفت: از دولت خواستیم تا حضور کارمندان در ادارات را در ابتدای مهر ماه تا ساعت 9 صبح به صورت شناور قرار دهد.

وی تصریح کرد: شناور کردن حضور کارمندان هم از اضطراب و نگرانی والدین برای رساندن فرزندان به مدارس می‌کاهد و از تردد مازاد جلوگیری می‌کند.

پورسید آقایی بیان کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران در تمام سطح شهر از 20 شهریور تا حداقل دو هفته بعد از مهر به طور کامل متوقف خواهد شد تا از ایجاد ترافیک و مانع برای تردد خودروها به خصوص در اطراف مراکز آموزش و پرورش و مدارس جلوگیری شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان