ماهان شبکه ایرانیان

سه شنبه در شهر کتاب؛

کتاب «ادوارد براون و ایران» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «ادوارد براون و ایران» روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

کتاب «ادوارد براون و ایران» نقد و بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «ادوارد براون و ایران» در قالب نشست هفتگی شهر کتاب، روز سه شنبه 21 شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.

کتاب «ادوارد براون و ایران» به قلم حسن جوادی به تازگی توسط نشر نو منتشر شده که زندگی و آثار براون را نقد و بررسی می کند.

ادوارد براون نامی آشنا در حوزه‌ ایران‌شناسی و شرق‌شناسی است. براون چهل سال به تدریس و تحقیق در فرهنگ و ادبیات ایران و همچنین به مطالعات اسلامی و عربی و ترکی پرداخت و متون مهمی را چاپ یا ترجمه کرد و به مطالعات فارسی و عربی حیاتی نو بخشید.

براون علاوه بر آثار ارزشمندی که نوشت با فعالیت‌ها و پژوهش‌های خود نهضت مهمی را در ایران‌شناسی سبب شد و عده‌ای از شاگردان یا همکاران خود را به نشر و پژوهش در آثار ایرانی تشویق کرد.

نشست هفتگی شهر کتاب این هفته به نقد و بررسی کتاب «ادوارد براون و ایران» اختصاص دارد که با حضور ایرج پارسی‌نژاد، محمود جعفری‌دهقی و طهمورث ساجدی همراه خواهد بود.

این برنامه روز سه‌شنبه 21 شهریور از ساعت 16:30 در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان