جنگنده‌های اسرائیلی دیوار صوتی را در جنوب لبنان شکستند

رتش لبنان اعلام کرد هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی غالبا وارد حریم هوایی لبنان می‌شوند اما به ندرت به ارتفاع پایین می‌آیند. ارتش اسرائیل در این رابطه اظهارنظر نکرده است. به گفته شاهدان عینی، صدای جنگنده‌ها موجب وحشت ساکنان شهر سعیده شد.

خبرگزاری ایسنا: منابع امنیتی و شاهدان عینی در لبنان امروز یکشنبه از پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شهر سعیده در جنوب این کشور خبر دادند. پرواز این جنگنده‌ها در ارتفاع پایین موجب شکسته شدن شیشه‌ها و به لرزه درآمدن ساختمان‌ها برای اولین بار در چند سال اخیر شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ارتش لبنان اعلام کرد هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی غالبا وارد حریم هوایی لبنان می‌شوند اما به ندرت به ارتفاع پایین می‌آیند. ارتش اسرائیل در این رابطه اظهارنظر نکرده است. به گفته شاهدان عینی، صدای جنگنده‌ها موجب وحشت ساکنان شهر سعیده شد.

تنش‌ میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی که آخرین بار سال 2006 جنگیدند، به شدت افزایش یافته است. گرچه گروه حزب‌الله احتمال وقوع جنگ قریب‌الوقوع دیگری را رد کرده اما هشدار می‌دهد که شاید این بار جنگی در اراضی اسرائیل به راه بیفتد و موشک‌های حزب‌الله به هر نقطه‌ای از اسرائیل اصابت کنند. رئیس نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفته است در جنگ آتی با حزب‌الله از تمام قدرتش استفاده خواهد کرد. جنگ سال 2006 جان 1200 لبنانی را که عمدتا غیرنظامی بودند، گرفت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر