پژو ۲۰۰۸ تنها با یک نوع پیشرانه در ایران عرضه می‌شود

پژو ۲۰۰۸ از اسفندماه با یک نوع پیشرانه در بازار ایران ارائه خواهد شد. برای اطلاع از مشخصات این نسخه از پژو ۲۰۰۸ همراه زومیت باشید.

پژو 2008 تنها با یک نوع پیشرانه در ایران عرضه می‌شود

پژو 2008 اولین محصول سرمایه‌گذاری مشترک ایران خودرو و پژو است. این محصول از اسفند 95 در کارخانه ایکاپ مونتاژ و تولید خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که مسئولان فنی ایکاپ در نمایشگاه خودرو تهران در اختیار زومیت قرار داده‌اند، پژو 2008 با یک پیشرانه به بازار ایران ارائه خواهد شد.

ایران خودرو و پژو پیشرانه 1600 سی‌سی PureTech را برای بازار ایران در نظر گرفته‌اند و خبری از پیشرانه‌های 1200 سی‌سی THP نخواهد بود. پیشرانه‌ی 1600 سی‌سی PureTech با استفاده از توربوشارژ TWIN SCROLL می‌تواند قدرت خروجی ١6٣ اسب بخار در دورموتور 6٠٠٠ را تولید کرده و گشتاور ٢4٠ نیوتن متر در دور موتور ١4٠٠ را دارد.

این پیشرانه برای ٨ سال متوالی توانسته عنوان بهترین موتور سال را به‌دست بیاورد. پژو 2008 با جدیدترین طراحی ظاهری‌اش به بازار ایران خواهد آمد.

جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته با فناوری Quivk Shift، وزن کم نسبت به رقبا، چراغ‌های 3D LED، صفحه نمایش لمسی ٧ اینچ، دوربین عقب و گارد اسپرت از دیگر امکانات این خودرو است.

گالری عکس پژو 2008:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان