ماهان شبکه ایرانیان

جراحی دوراه هافبک تراکتورسازی

چرا عشوری مصدومیتش را تکذیب می‌کند؟

هافبک تیم تراکتورسازی در حالی دور طولانی‌مدتش از فوتبال را تکذیب می‌کند که هفته گذشته زانویش را به دست جراحان سپرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سینا عشوری در مصاحبه‌های اخیر به تکذیب دوری طولانی‌مدتش از فوتبال اشاره کرده است؛ اما نظر پزشکان درباره او نشان می‌دهد که فعلا قادر به فوتبال بازی کردن نیست. عشوری که بعد از پارگی رباط صلیبی‌اش در بازی اول تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد، تاکنون نتوانسته برای تیمش به میدان برود.


آسیب دیدگی تازه عشوری کشیدگی رباط صلیبی و پارگی مینیسک است که تلاش پزشکان برای جراحی نکردن او نیز فایده نداشت. با وجود اینکه عشوری اصرار دارد مصدومیتش جدی نیست و حتی اعلام کرده 10 روز دیگر به تمرینات برمی‌گردد؛ اما شواهد نشان می‌دهد که او هفته گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران زانوی خود را جراحی کرده و حداقل تا 3 ماه آینده قادر به بازگشت به فوتبال نیست.


در چنین شرایطی تکذیب این جراحی و مصدومیت تازه توسط عشوری عجیب به نظر می‌رسد. در حالی که مصدومیت جزئی از دوران فوتبال یک بازیکن است و بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا نیز دچار آسیب دیدگی‌های شدید شده و برگشته‌اند، عشوری به طرز عجیبی قصد دارد مصدومیتش را کتمان کند و مدام آن را تکذیب می‌کند. این در حالی است که در روزهای آینده با عدم بازگشت عشوری به تمرینات گروهی مشخص می‌شود که او نمی‌تواند بازی کند و تلاشش برای تکذیب دوری بلند مدت بیهوده بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان