ماهان شبکه ایرانیان

بهترین فیلم هایی که پاییز ۲۰۱۷ اکران می شوند ( بخش دوم )

بهترین فیلم هایی که پاییز ۲۰۱۷ اکران می شوند ( بخش اول )

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش دوم )

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش اول )

در بخش اول 15 فیلم از لیست فیلم هایی که پاییز قرار است اکران شوند را به شما معرفی کردم و حالا نوبت بخش دوم شده.

در این بخش هم فیلم های جذابی هست که با خواندن در مورد آنها مسلما علاقه مند می شوید که حتما ببینیدشان.

1- Daddy’s Home 2 – 10 نوامبر

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش دوم )

اولین شماره Daddy’s Home  زیاد نتوانست نظر منتقدین را جلب کند اما استقبال خوبی را از جانب تماشاگران دریافت کرد طوری که این فیلم بیش از 242 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت. همین امر بهانه خوبی بود تا Daddy’s Home 2 نیز ساخته شود و البته در فیلم جدید به تعداد پدرها نیز افزوده شده. در این سری علاوه بر ویل فرل و مارک والبرگ شاهد حضور ستاره هایی مانند جان لیثوف و مل گیبسون نیز هستیم. این یعنی بیش از فیلم پیش قرار است بخندید.

خلاصه: داستی و بِرَد پدر و پدرخوانده این بار یک گروه می شوند تا کریسمس را برای بچه ها تبدیل به اوقاتی بسیار خوش کنند. خیلی زود و با ورود پدر این دو به داستان همه چیز برعکس می شود و رابطه خوب داستی و برد مورد آزمایش قرار می گیرد.

2- Justice League – 17 نوامبر

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش دوم )

Marvel با ادغام کردن دنیای قهرمانانش کاری فوق العاده جذاب کرد و حالا رغیب آنها یعنی Warner Bros درست همان کار را تکرار کرده. این فیلم که در آن چندین قهرمان با هم حضور دارند Justice League نام دارد. کارگردان فیلم زک اشنایدر است که از چندی قبل بازیگران شخصیت های حاضر در فیلم را اعلام و کار تولید فیلم را شروع کرد.

خلاصه: بروس وین با توجه به ایمان مجددش به بشریت و الهام از عمل خود خواهانه سوپرمن تصمیم می گیرد با دیانا پرینس هم پیمان شود تا در مقابل تهدیدی بسیار جدی تر بایستد. بتمن و واندر وُمن خیلی زود با کمک همدیگر تیمی قوی را برای مقابله با دشمن تازه برخواسته خود تشکیل می دهند. با وجود اینکه تیمی بی سابقه از قهرمانان تشکیل شده ممکن است برای نجات زمین از ابعاد فاجعه بار این هجوم جدید دیر شده باشد.

3- Coco – 22 نوامبر

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش دوم )

پیکسار از سال 2015 به این سمت هیچ فیلم دنباله داری را تولید نکرده است. دنیای پیکسار واقعا زیباست و وقتی این کمپانی دست به کاری جدید می زند هیجان انگیز تر نیز می شود. این تنها یکی از دلایلی است که باید به خاطرش منتظر Coco باشید. در حالی که بازار انیمیشن ها آنچنان اوضاع خوبی ندارد Coco می تواند یک تغییر خوب باشد.

خلاصه: میگوئل جوان بر خلاف خانواده خود که از قدیم موسیقی را منع کردند می خواهد مانند الگویش ارنستو دِلا کروز تبدیل به نوازنده ای موفق شود. میگوئل که از ثابت کردن استعداد خود در موسیقی نا امید شده ناگهان خود را در دنیای رنگارنگ مردگان می بیند. بعد از آشنایی با هکتور و دوستی با او این دو با هم وارد ماجراجویی می شوند تا پرده از گذشته مخفی خانواده میگوئل بردارند.

4- The Disaster Artist – 8 دسامبر

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش دوم )

اگر از طرفداران فیلم های افتضاح هستید مسلما تا به حال نام فیلم The Room از تامی ویزو را شنیده اید ( یک فاجعه در سینما ) که لقب بدترین فیلم تاریخ سینما را برای خود کرده. شاید با خود فکر کنید که چرا اصلا فیلمی به این بدی ساخته شده است. جواب این سوالتان پیش جیمز فرانکو است. در The Disaster Artist که فرانکو خود کارگردانی، تولید کنندگی و بازیگری را در آن انجام داده به موضوع ساخت فیلم The Room پرداخته می شود.

خلاصه: داستان ساخت فیلم The Room که در سال 2003 ساخته شد و بسیاری آن را بدترین فیلم تاریخ سینمای جهان می دانند.

5- The Shape of Water – 8 دسامبر

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش دوم )

گیلرمو دل تورو سال هاست که توانسته خود را به عنوان یکی از جالب ترین کارگردان های سینمای هالیوود معرفی کند. این جذابیت مخصوصا زمانی خود را نشان می دهد که این کارگردان به سراغ هیولاها می رود. همین اطلاعات کافی است که ما را برای دیدن فیلم رمانتیک و دلهره آور او که با درخشش سَلی هاوکینز، مایکل شانون و اوکتایا اسپنسر همراه است وسوسه کند.

خلاصه: الیسا زنی لال و درونگرا است که در یک مرکز دولتی تحقیقات فوق سری کار می کند. زندگی او زمانی که از یک راز پرده برمیدارد به کلی تغییر می کند. او با موجودی اسرار آمیز که در این آزمایشگاه زندانی است رابطه برقرار می کند.

6- Star Wars: Episode VIII — The Last Jedi – 15 دسامبر

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش دوم )

چیزهایی که درباره Star Wars: Episode VIII — The Last Jedi می دانیم بسیار اندک است. اما چند حقیقت مهم را می دانیم: اول اینکه ریان جانسون کارگردان این فیلم است و دوم اینکه عوامل Episode VII بازگشته اند. این افراد عبارتند از دیزی ریدلی، جان بوئگی، اسکار ایساک و آدام درایور بعلاوه دو ستاره متعلق به این فیلم مارک همیل و کری فیشر.

خلاصه: ماجراهای بیشتری از لوک اسکایواکر، لیا و رِی را در این فیلم خواهید دید.

7- Ferdinand – 15 دسامبر

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش دوم )

جان سینا همانطور که در مسابقات WWE شناخته شده است در دنیای هالیوود نیز برای خود نامی دست و پا کرده و از او کلی فیلم کمدی، اکشن و شوهای تلوزیونی دیده ایم. اما این بار او قرار است در یک انیمیشن به نام Ferdinand ایفای نقش کند کمدی که بر اساس کتاب محبوب مونرو لیف و رابرت لاوسون که برای کودکان است نوشته شده. گفته می شود تمرکز این انیمیشن بیشتر روی جنبه اکشن است تا داستان اصلی اما تم کتاب حفظ شده. با این حال مشکلی نیست که کودکان این انیمیشن را تماشا کنند.

خلاصه: یک گاو غول پیکر اما آرام باید راهی پیدا کند تا از دست کسانی که اسیرش کرده اند فرار کند و به خانه پیش خانواده اش بازگردد.

8- Jumanji: Welcome to the Jungle – 20 دسامبر

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش دوم )

ظاهرا این Jumanji دنباله ای است بر فیلم سال 1995 رابین ویلیامز اما انتظار نداشته باشید در فیلمی که سال 2017 ساخته می شود همه چیز مانند همان نسخه قبلی باشد. در این نسخه کسی که قرار است در فیلم بدرخشد راک است نه ویلیام همچنین جک بلک، کارن گیلن، کوین هارت و نیک جوناس نیز او را همراهی خواهند کرد و یک تغییر دیگر نیز وجود دارد که در نسخه 2017 جومانجی یک بازی ویدئویی است نه بازی که روی تخته انجام شود. در جومانجی جدید به جای اینکه موجودات از دنیایی دیگر وارد دنیای واقعی شوند این شخصیت ها هستند ه وارد دنیای جومانجی می شوند و البته همگی تغییر شکل و حتی تغییر جنسیت می دهند!

خلاصه: چهار دانش آموز دبیرستان یک بازی ویدئویی قدیمی پیدا می کنند. با فعال کردن بازی آنها وارد جنگلی می شوند و می بینند که از چند نوجوان تبدیل به افرادی بالغ شده اند. خیلی زود متوجه می شوند جومانجی را فقط نباید بازی کنند بلکه باید از آن جان سالم به در ببرند. برای پیروزی در بازی و بازگشت به دنیای واقعی آنها باید خطرناک ترین ماجراجویی کل عمرشان را انجام دهند، آنچه آلن پریش 20 سال قبل رها کرده بود را پیدا کنند و طرز فکرشان درباره خود را تغییر دهند.

9- Pitch Perfect 3 – 22 دسامبر

بهترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند ( بخش دوم )

حتی در سینمایی که دیگر همه فیلم ها سه شماره ای شده اند باز هم کسی انتظارش را نداشت Pitch Perfect 3 ساخته شود. با این حال بازیگران این فیلک که عبارتند از آنا کندریک، آنا کمپ، ربل ویلسون، برتنی برن، هیلی استینفلد و الیزابت بکن آنقدر بامزه هستند که تماشاگران از دیدن دوباره آنها ناراحت نمی شوند. آهنگ فیلم همچنان گیراست و داستان با اینکه شاید حرف تازه ای برای گفتن نداشته باشد اما خنده دارد و شیرین است. بنابراین همچنان می توان به دیدن این فیلم امیدوار بود و منتظرش ماند.

بعد از اینکه گروه توانست پیروز مسابقات جهانی شود، بلا متوجه می شود افراد گروه از یکدیگر فاصله گرفته اند و میل گذشته برای ساخت موزیک وجود ندارد. اما آنها دوباره این شانس را پیدا می کنند تا در تور USO دور هم جمع شوند و یک بار دیگر موزیک بسازند و تصمیمات بحث برانگیز بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان