ماهان شبکه ایرانیان

نمونه تصاویر رسمی ثبت شده با شیائومی Mi MIX ۲ منتشر شدند

کمپانی چینی شیائومی امروز از دو تلفن هوشمند «Mi MIX ۲» و «Mi Note ۳» رونمایی کرد که هردو مدل از دوربین به کار رفته در پرچمدار «Mi ۶» بهره می برند با این تفاوت که می نوت ۳ ماژول دوگانه را کاملاً در اختیار داشته اما می میکس ۲ تنها یکی از لنزها را به کار گرفته است.

نمونه تصاویر رسمی ثبت شده با شیائومی Mi MIX 2 منتشر شدند

کمپانی چینی شیائومی امروز از دو تلفن هوشمند «Mi MIX 2» و «Mi Note 3» رونمایی کرد که هردو مدل از دوربین به کار رفته در پرچمدار «Mi 6» بهره می برند با این تفاوت که می نوت 3 ماژول دوگانه را کاملاً در اختیار داشته اما می میکس 2 تنها یکی از لنزها را به کار گرفته است.

دوربین Mi Mix 2 ساخت سونی است

موبایل بدون حاشیه Mi Mix 2 با یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی (که در واقع ماژول اصلی دوربین می 6 است) از توانایی خوبی در ثبت تصاویر در نور کم برخوردار بوده و نسبت به نسخه اول خود، از پیکسل های بزرگتر 1.25 میکرونی بهره می برد.

لازم به ذکر است که سنسور مورد بحث با کد «IMX386» ساخت سونی بوده و به لرزشگیر اپتیکال دست چهار محوره مجهز شده است. در ادامه تصاویر ثبت شده با موبایل مورد بحث را که کمپانی شیائومی به صورت رسمی منتشر کرده، مشاهده می کنید:

گفتنی است می میکس 2 با نمایشگر تمام صفحه 18:9 و چیپست اسنپدراگون 835، در چهار مدل 64، 128و 256 گیگابایتی و 128 گیگابایتی ویژه با قیمت های 506، 552، 614 و 720 دلار به فروش خواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان