ماهان شبکه ایرانیان

ابراز همدردی حوزه هنری با مسلمانان مظلوم میانمار

در پی فجایع دردناک و غیرانسانی که اخیرا علیه مسلمانان «میانمار» انجام گرفته است؛ مسئولان و هنرمندان حوزه هنری به انگیزه همدردی با مسلمانان مظلوم میانمار و محکوم کردن این جنایات بیانیه‌ای صادر کردند.

ابراز همدردی حوزه هنری با مسلمانان مظلوم میانمار

به گزارش سینماپرس، بیانیه حوزه هنری را که به منظور ابراز همدردی با مردم مظلوم میانمار صادر شده است، در زیر می خوانید:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«وَ سَیَعْلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا ایَّ مُنقَلبٍ یَنقَلِبُون»

فجایع دردناک و جانسوزی که در روزهای گذشته علیه مسلمانان مظلوم میانمار رخ داده است، دل هر انسان آزاده و باوجدانی را به درد می‌آورد و هر چشمی را اشکبار می‌کند.

در متن جنایات غیرانسانی و ددمنشانه‌ای که ارتش و دولت جنایت‌پیشه میانمار بر مسلمانان بی‌پناه این کشور روا داشته است، دست خون‌آلود مدعیان دروغین حقوق بشر نمایان است؛ و چشمان متحیر و متأثر جهانیان از میان سکوت ننگین رسانه‌های غربی، شاهد نسل‌کشی و قتل‌عام بی‌رحمانه هزاران انسان از جمله زنان و کودکان بی‌دفاع است.

در این روزها چشم امید این مردم مظلوم به آزادگان جهان به‌ویژه مسلمانان است. امید است با تلاش‌های دولت محترم جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه و گروه‌ها و فعالان حقوق بشر زمینه بسیج عمومی آزادگان جهان علیه این جنایت فراهم شود. به‌ویژه حضور هنرمندان و فعالان رسانه‌ای در منطقه و محل آوارگان می‌تواند ضمن همدردی با آنان دست آمریکا و هم‌پیمانانش را در پروژه اسلام‌هراسی برای جهانیان رو کنند تا همگان بدانند که غوغاهای سیاسی و رسانه‌ای حقوق بشری و به اصطلاح انسان‌دوستانه شیطان بزرگ دروغی بیش نیست.

حوزه هنری ضمن ابراز تاسف و تأثر عمیق از وضعیت مسلمانان بی‌دفاع میانمار که با دلی داغدار و تنی رنجور در وطن خویش غریب و آواره شده‌اند، این ضایعه را به تمام مسلمانان جهان به‌ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کند. امیدواریم با تلاش‌های روزافزون مسلمانان و آزادگان جهان، کشتی شکسته مسلمانان داغ‌دیده و غریب میانمار هرچه زودتر به ساحل آرامش برسد. ان‌شاءالله»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان