پوشش ویژه و وبلاگ‌نویسی زنده دیجیاتو از مراسم اپل: رویداد معرفی آیفون X

همین حالا که این نوشته را می‌خوانید، کارخانه‌های چینی با تمام ظرفیت مشغول تولید‌ آیفون‌هایی هستند که تیم کوک می‌خواهد آنها را فرداشب در اپل پارک روی صحنه معرفی کند؛ موبایل‌هایی که زاییده ۱۰ سال تجربه اپل در توسعه محصولی به نام تلفن هوشمند هستند و مشخصاً نقشی تاثیرگذار در ورود به فصلی تازه برای اپل خواهند بود.

پوشش ویژه و وبلاگ‌نویسی زنده دیجیاتو از مراسم اپل: رویداد معرفی آیفون X

همین حالا که این نوشته را می‌خوانید، کارخانه‌های چینی با تمام ظرفیت مشغول تولید‌ آیفون‌هایی هستند که تیم کوک می‌خواهد آنها را فرداشب در اپل پارک روی صحنه معرفی کند؛ موبایل‌هایی که زاییده 10 سال تجربه اپل در توسعه محصولی به نام تلفن هوشمند هستند و مشخصاً نقشی تاثیرگذار در ورود به فصلی تازه برای اپل خواهند بود.

آیفون‌های جدید در حالی روی صحنه می‌روند که حالا دیگر تقریباً همه‌چیز را در موردشان می‌دانیم. آیفون 8، 8 پلاس و آیفون X دستگاه‌هایی هستند که در مراسم فرداشب معرفی می‌شوند.

با این همه، پیگیری پوشش زنده یا تماشای مراسم اپل همیشه لطف خاص خودش را دارد، . از شما دعوت می‌کنیم اخبار رویداد اپل که سه‌شنبه شب راس ساعت 21:30 به وقت تهران آغاز می‌شود را از طریق پوشش ویژه دیجیاتو دنبال کنید. در همین صفحه، می‌توانید وبلاگ‌نویسی زنده دیجیاتو از معرفی آیفون‌های جدید را به شکل لحظه‌ای پیگیری نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر