ماهان شبکه ایرانیان

مدیر کل زندان‌های همدان مطرح کرد

تاکید بر نقش مددکاران در کاهش جمعیت کیفری

مدیرکل زندان‌های همدان بر نقش مهم مددکاران در کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حسن محمد یاری مدیر کل زندان‌های همدان در جمع روسای اندرزگاه ها و  واحد های مددکاری و مرکز مشاوره و روان درمانی زندان همدان وظایف مددکاران و روانشناسان را خطیر و نقش آنان را در کاهش اضطراب و استرس زندانیان بسیار مؤثر عنوان کرد و افزود : مددکاران باید در حوزه های مختلف وارد شده و صرفا" مددکار قضایی نباشند ودر زمینه ی کاهش جمعیت کیفری با جدیت بیشتر به خوبی انجام وظیفه کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود بند های مشاوره و روان درمانی احکام و ابلاغ های کادر کمیته روان درمانی صادر و سیاست گذاری برابر دستور العمل اجرایی صورت گرفته است.

محمد یاری نحوه گزینش زندانیان در بند های روان درمانی و مشاوره را منوط به بررسی علمی و بر اساس چهار چوب خاص و طی پروسه ی کمیته ی روان درمانی عنوان  کرد و خواستار اهتمام بیشتر روانشناسان در انجام وظایف و ارائه ی خدمات مشاوره ای به مدد جویان شد.

حسن محمد یاری در ادامه بر نقش روسای اندرزگاه ها در بحث تعامل ، نظارت بر عملکرد واحدهای مشاوره و روان درمانی و مددکاری تاکید کرد.

مدیر کل زندان های همدان همچنین  همدلی و وفاق و تعامل بیشتر وهماهنگی بین روسای اندرزگاه ها را خواستار شد و به ثمر رسیدن فعالیت ها و تلاش های مجموعه را در گرو یکدلی و صمیمیت  عنوان کرد.
 
 گفتنی است محمد یاری  ضمن بازدید از قسمت های مختلف زندان همدان به ارتباط چهره به چهره با مددجویان پرداخت و رهنمودهای لازم را برای رفع مشکلات آنان ارائه کرد.

همچنین مدیر کل زندان های همدان در سالن آمفی تئاتر زندان حضور یافت و طی مراسمی از همکاران واحد فرهنگی و مددجویان شاخص و فعالان در حوزه های ورزشی و فرهنگی ، با اهداء لوح سپاس و هدیه  قدردانی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان