فیس لیفت جدید تویوتا پرادو ۲۰۱۸ رسماً معرفی شد

تویوتا سرانجام تصاویر واضح از فیس جدید ۲۰۱۸ تویوتا لندکروزر پرادو را معرفی کرد. البته از چند ماه قبل تصاویر جاسوسی با کیفت پایینی از این خودرو منتشر شده بود اما این نخستین بار است که با تصاویر واضح و حاوی جزئیاتی از این خودرو روبرو می‌شویم

تویوتا سرانجام تصاویر واضح از فیس جدید 2018 تویوتا لندکروزر پرادو را معرفی کرد. البته از چند ماه قبل تصاویر جاسوسی با کیفت پایینی از این خودرو منتشر شده بود اما این نخستین بار است که با تصاویر واضح و حاوی جزئیاتی از این خودرو روبرو می‌شویم. ضمن اینکه خبر خوب دیگر این است که تویوتا از این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی خواهد کرد. این خودروی شاسی‌بلند که بدنه‌ آن بر روی شاسی قرار گرفته است تغییراتی البته نه چندان گسترده را در بخش‌های بیرونی و داخلی به خود دیده است که بارزترین آن‌ها تغییر نمای جلوی خودرو است. جلو پنجره این خودرو کاملاً از نو طراحی شده و ابعاد آن نیز برای خنک‌کاری بهتر موتور افزایش پیدا کرده است و چراغ‌های جلوی جدیدی نیز در دو سمت جلو پنجره نصب شده‌اند که ظاهری بسیار بهتر از قبل دارند. چراغ‌های روشنایی در روز نیز با طراحی جدید خود جذابیت بیشتری دارند.

تویوتا پرادو 2018

تویوتا پرادو 2018

فیس لیفت جدید تویوتا پرادو در مقایسه با نسل قبلی 60 میلیمتر طول بیشتری دارد که دلیل آن به طراحی متفاوت گلگیرها و کاپوت باز می‌گردد. رینگ‌های جدیدی این خودرو نیز آلومینیومی هستند و در تیپ‌های مختلف با ابعاد 17 و 19 اینچی قابل انتخاب هستند. در نمای قبلی نیز شاهد بکارگیری چراغ‌های ترمز LED هستیم.
کابین پرادو نیز به کلی دگرگون شده است و یک نمایشگر 8 اینچی بر روی کنسول مرکزی و یک نمایشگر رنگی 4.2 اینچی نیز در مقابل راننده نصب شده است. غربیلک فرمان جدید تویوتا پرادو 2018 نیز از لندکروزر هشت سیلندر جدید به عاریت گرفته شده که هماهنگی مناسبی با داشبورد جدید این خودرو دارد.

تویوتا پرادو 2018

تویوتا پرادو 2018

تویوتا پرادو 2018 به عنوان خودرویی که در بیش از 190 کشور جهان به فروش می‌رسد به موتورهای مختلفی قابل خریداری است که به آن‌ها خواهیم پرداخت. اولین موتور یک موتور دیزلی 4 سیلندر با حجم 2.8 لیتر است که 177 اسب بخار قدرت و 450 نیوتون متر گشتاور دارد و به همراه گیربکس 6 دنده اتوماتیک عرضه می‌شود. در صورتی که این موتور را با گیربکس شش دنده دستی سفارش دهید گشتاور آن به 420 نیوتون متر کاهش پیدا خواهد کرد. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت تویوتا پرادو با این موتور به ترتیب 12.1 ثانیه و 175 کیلومتر بر ساعت است.

تویوتا پرادو 2018

تویوتا پرادو 2018

پیشرانه بعدی 2.7 لیتری بنزینی با قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 246 نیوتون متر است که می‌توان آن را با گیربکس شش دنده اتوماتیک و یا 5 دنده دستی سفارش داد. حداکثر سرعت تویوتا پرادو با این موتور 165 کیلومتر بر ساعت است.
موتور بعدی 4 لیتری 6 سیلندر است که 249 اسب بخار قدرت و 381 نیوتون متر گشتاور دارد و تنها با یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک قابل خریداری است.
تویوتا پرادو جدید همچنین به تجهیزات ایمنی همچون سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل هوشمند، چراغ‌های هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هشدار فشار باد تایر، سیستم هشدار خودروی پشت سر و رادار نقطه کور عرضه می‌شود.

تویوتا پرادو 2018

تویوتا پرادو 2018

این خودرو امروز در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و با توجه به پیشرانه‌های معرفی شده برای این خودرو، بعید به نظر می‌رسد کماکان شانسی برای حضور در بازار ایران را داشته باشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان