وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد

ایران در آستانه امضای توافق با دمشق برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران در آستانه امضای توافق با سوریه برای ایجاد پایگاه نظامی طولانی مدت در این کشور است.

ایران در آستانه امضای توافق با دمشق برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران در آستانه امضای توافق با سوریه برای ایجاد پایگاه نظامی طولانی مدت در این کشور است.

«یسرائیل کاتس» طی سخنانی در یک نشست امنیتی ادعا کرد: دولت سوریه آماده امضای توافقی با ایران است مانند آنچه که در ماه جولای با روسیه امضا کرد و به این کشور اجازه تأسیس پایگاه نظامی در لاذقیه برای 50 سال آینده را داد.

کاتس در ادامه این اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد که در پایگاه ایران در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ده‌ها هزار نیرو از گروه‌های تحت حمایت این کشور مانند حزب‌الله حضور خواهند داشت.

او نسبت به آنچه تهدید ایران برای اسرائیل و تمامی کشورهای منطقه خواند نیز هشدار داد. 

یسرائیل کاتس از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، درخواست کرده تا در نشست هفته آینده خود با رئیس جمهور آمریکا در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل، از وی خواستار شود تا به تعهد خود در دوران مبارزات انتخاباتی عمل کرده و به توافق هسته‌ای با ایران پایان دهد.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر