ماهان شبکه ایرانیان

جوان انگلیسی و پرداخت ۲۳هزار یورو تا شبیه بکام شود

جک جانسون، یک جوان ۱۹ ساله انگلیسی که در حال حاضر بیکار است، در گفتگو با برنامه  «This morning » که از شبکه ITV انگلیس پخش می شود اعلام کرد که در مجموع ۲۳ هزار یورو برای انجام چندین عمل جراحی مختلف هزینه کرده تا بتواند چهره اش را شبیه دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس نماید.

  دیوید بهکام

جک جانسون، یک جوان 19 ساله انگلیسی که در حال حاضر بیکار است، در گفتگو با برنامه  «This morning » که از شبکه ITV انگلیس پخش می شود اعلام کرد که در مجموع 23 هزار یورو برای انجام چندین عمل جراحی مختلف هزینه کرده تا بتواند چهره اش را شبیه دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس نماید.

این جوان انگلیسی دو سال است که بیکار است و سالانه مبلغ 17 هزار یورو به عنوان کمک مالی بیکاری از دولت انگلیس دریافت می کند. حالا او در این برنامه تلویزیونی اعلام کرده که بخش عمده ای از این درآمد را برای انجام چندین عمل جراحی و چندین جلسه بوتاکس هزینه کرده تا چهره اش را شبیه دیوید بکام کند. جک جانسون در این رابطه گفت:« در ابتدا گونه هایم را پرتز کردم و زیر نظر پزشک، فرم چانه، ابروها و لبهایم را تغییر دادم. دندان هایم را مرتب کردم و ماهانه تزریقاتی انجام دادم تا رنگ پوستم شبیه رنگ پوست بکام شود.»

دیوید بهکام

او به زودی معده اش را به تیغ جراحان می سپارد تا بدین ترتیب بتواند از وزنش بکاهد و در عین حال قصد دارد مو بکارد تا بتواند بیش از پیش شبیه اسطوره فوتبال انگلیس شود. جک در این رابطه ادامه داد:« همیشه دوست داشتم شبیه بکام باشم. چون کسی نیست که بتواند بگوید که بکام زشت است. دوست دارم شبیه بکام شوم و دیوید بکام جدید باشم.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان