الخلیفی: رقابت برای جذب «امباپه» بسیار سخت بود

مدیر باشگاه پاری‌سن ژرمن مدعی شده جذب کیلیان امباپه کار آسانی نبوده است و باشگاه‌هایی بودند که پیشنهادات بیشتر از آن‌ها برای این بازیکن داده‌اند.

الخلیفی: رقابت برای جذب «امباپه» بسیار سخت بود

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌‎سن ژرمن فرانسه مدعی شده در تابستان نقل و انتقالات کار بزرگی انجام دادند و توانستند کیلیان امباپه را در ازای رقمی کمتر از چیزی که رقیبان پیشنهاد داده بودند، به خدمت گیرند.

الخلیفی در گفتگو با تلگراف گفت: برای جذب او نیاز به رقابت زیاد بود، به من اعتماد کنید. باشگاه‌های دیگری بودند که بیشتر از ما به او پیشنهاد داده بودند. هر باشگاه بزرگی او را می‌خواهد. اما ما پروژه‌مان را برایش توضیح دادیم و از انگیزه‌های باشگاه گفتیم و نکته مهم این است که او خودش فرانسوی است. اهل پاریس است و این باشگاه را در قلبش دارد.

الخلیفی در ادامه گفت: او می‌خواست در پاریس بماند و در لیگ قهرمانان از رنگ‌های این باشگاه دفاع کند. او می‌خواهد تاریخ را بنویسد و قبلا هم اینجا بوده. در مراسم معارفه‎اش عکس‌هایی از این بازیکن وقتی 10 ساله بود نمایش داده شد. عکس‌ها دروغ نمی‌گویند. او عاشق باشگاه است و رویایش بازی کردن برای پاری‌سن ژرمن بوده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان