آیا سوسانو برای حمایت از همسرش به ورزشگاه آزادی می‌ آید؟

بعد از سر و صداهای زیادی که به خاطر برگزاری مسابقه ایران و کره جنوبی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی در روز تاسوعا به پا شد و کلی بیانیه خوانده شد و کارشناس‌ها آمدند و رفتند، گویا این حاشیه‌ها تمامی ندارد.

بعد از سر و صداهای زیادی که به خاطر برگزاری مسابقه ایران و کره جنوبی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی در روز تاسوعا به پا شد و کلی بیانیه خوانده شد و کارشناس‌ها آمدند و رفتند، گویا این حاشیه‌ها تمامی ندارد.

داستان از این قرار است که همسر یکی از بازیکنان تیم کره (کى سونگ یونگ) قرار است برای حمایت از تیم ملی کره به تهران سفر کند. همسر این بازیکن مشهور کره‌ای، هان هی جین بازیگر محبوب کره‌ای است. اگر این اسم برای شما غریب است، تقصیر شما نیست چرا که در ایران ما او را با بازی در مجموعه تلویزیونی جومونگ در نقش سوسانو می‌شناسیم. گویا سوسانو خانم قرار است برای حمایت از همسرش به ورزشگاه آزادی بیاید.

برای دوستانی که نمی‌دانند سوسانو چقدر در ایران محبوب است باید خدمت‌تان عرض کنم ایشان همان خانمی است که چند سال پیش یک بنده خدایی در همین یاسوج خودمان برای ازدواج با او خودکشی کرد!

این شایعات زمانی تقویت شد که هان هی جین (ببخشید، سوسانو) هفته‌ی گذشته برای تشویق همسرش به قطر سفر کرد.

در تصویر زیر می‌بنید که کى سونگ یونگ بعد از زدن یک گل به تیم قطر دستان خود را به نشانه قلب برای او بالای سر برده است.

سوسانو و کاپیتان تیم ملی آمریکا

خانم هان هی جین قبلاً اشاره کرده بود که: «همسرم طرفدار شماره 1 و بهترین دوست من است و البته کاپیتان تیم کره نیز گفته بود که همسرش باعث برانگیختن حسادت تمام زنان دنیا می‌شود، پس جای تعجب نخواهد داشت که او برای حمایت از شوهرش به تهران سفر کند.»

 3 سه سال پیش هم در جریان توهین کى سونگ یونگ به مربی سابق تیم ملی کره در شبکه‌های اجتماعی، او حمایت تمام قد خود را نشان داده است. به هر حال با سفر به تهران هم از همسرش حمایت خواهد کرد و هم اینکه می‌تواند به دیدن طرفداران مشتاقش در ورزشگاه آزادی برود. البته ما هنوز نمی‌دانیم تماشاگران چه واکنشی به حضور سوسانو در میان خودشان نشان خواهند داد. امیدواریم که باعث سربلندی کشورمان بشوند. البته هم در ورزشگاه و هم در فضای مجازی!

اصلاً دل‌مان نمی‌خواهد جای آقای تاج (رئیس فدراسیون) باشیم چرا که حالا علاوه بر کنترل جو ورزشگاه به خاطر حفظ حرمت روز تاسوعا باید فکری هم به حال این خانم هنرپیشه بکند!

لازم به ذکر است که تیم ملی کره جنوبی در رده 47‌ام دنیا قرار دارد.  هفته گذشته در یک بازی نفس‌گیر در مقابل تیم ملی قطر 3-2 به پیروزی رسید. تیم کره در این بازی 1-2 عقب بود اما در نیمه‌ی دوم با دو گل این نتیجه را جبران کرد. گل اول کره را کى سونگ یونگ کاپیتان این تیم و همسر سوسانو به ثمر رساند. 5 دقیقه بعد قطر گل مساوی را به ثمر رساند و توانست در نیمه اول جلو بیافتد. گل پیروزی‌بخش کره را سان با پاس گلی از کاپیتان تیم به ثمر نشاند.

همین سه‌شنبه تیم ملی کره در مقابل بازیکنان تیم ملی کشورمان قرار می‌گیرند.

همان‌طور که می‌دانید کره تا حالا هیچ بازی را در تهران نبرده است و 2 تساوی و 4 باخت را در کارنامه دارد که ما امیدوارم همین‌طور هم بماند.

تیم ملی آمریکا

 کاپیتان کره در یک مصاحبه گفته است که: «ما برای شکست تیم ایران متحد هستیم و به نظرم وقت آن رسیده است که ایران را ببریم. جو ورزشگاه آزادی همیشه برای ما دلهره‌آور بوده است، اما فکر می‌کنم ما هم از لحاظ ذهنی و فیزیکی آماده هستیم.  در بازی‌های قبلی ما نسبت به عملکردمان در زمین افتخار می‌کنیم اما نتیجه آن‌طور که می‌خواستیم نشد به هر حال این‌بار بازیکنان از تجربه لازم برخوردارند.»

کاپیتان تیم کره اگر در این بازی اخطار بگیرد بازی بعدی خود مقابل ازبکستان را از دست خواهد داد؛ بنابراین بهتر است او به جای اینکه حواس خود را متوجه همسرش سوسانو بکند به فکر بازی باشد!

هر دو تیم ایران و کره در این گروه هفت امتیازی هستند.

اگر کسی از شما خوانندگان موفق به دیدار سوسانو در ورزشگاه آزادی شد، امضاء فراموش نشود!


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان