ماهان شبکه ایرانیان

استاندار کرمان:

تحلیل جنبه‌های مدیریتی دوران دفاع مقدس برای اداره کشور کارساز است

استاندار کرمان یکی از بزرگترین دستاورد دوران دفاع مقدس را نیروهای مسلح قوی دانست و مطرح کرد: امروز ما در صنایع دفاعی به خودکفایی رسیده ایم که این نشات گرفته از ۸ سال دفاع مقدس است.

تحلیل جنبه‌های مدیریتی دوران دفاع مقدس برای اداره کشور کارساز است

به گزارش ایسنا ، " علیرضا رزم حسینی" در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور تاریخی از حماسه ملتی است که با همه کمبودها ایستاد و مقاومت کرد تا به پیروزی دست یافت.

وی ضمن قدردانی از حماسه سازان این دوران، اظهار کرد: دفاع مقدس را می‌توان از همه ابعاد بررسی کرد، به‌گونه‌ای که برجستگی‌های زیادی این دوران داشته است.

استاندار کرمان شفافیت را یکی از مهمترین برجستگی‌های دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس، شکست‌ها و پیروزی‌ها را بیان می‌کردند که باعث اعتمادسازی بین مردم شده بود، قابل ذکر است که شفافیت یعنی صداقت، یعنی آزادی اطلاعات و همه مردم را محرم و رازدار دانستن است.

وی فرماندهی معنوی و عالی را از دیگر نکات برجسته دوران دفاع مقدس نام برد و عنوان کرد: وحدت ملی در 8 سال دوران دفاع مقدس از دیگر عوامل توفیقات ما در جنگ بود.

رزم حسینی با بیان این مطلب که باید جنبه‌های دیگر که جنبه تحلیلی دارد را در رسانه‌ها و شبکه های مجازی نشر دهید، افزود: تحلیل جنبه‌های مدیریتی دوران دفاع مقدس برای اداره کشور کارساز است.

وی با انتقاد از تعریف اشتباه از مدیریت جهادی،گفت:مدیریت جهادی به معنی کوشش همراه با عقل، درایت، برنامه، وقت بیشتر گذاشتن است.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی و مردمی باید در ایام هفته دوران دفاع مقدس و ماه محرم تبلیغات خوب داشته باشند، بیان کرد: برای اثر گذاری بیشتر، باید واقعیت دوران دفاع مقدس را مطرح کنیم و افراط و تفریط در این خصوص صورت نگیرد.

رزم حسینی یکی از بزرگترین دستاورد دوران دفاع مقدس را نیروهای مسلح قوی دانست و مطرح کرد: امروز ما در صنایع دفاعی به خودکفایی رسیده ایم که این نشات گرفته از 8 سال دفاع مقدس است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان