۹ فیلم عروسکی ترسناک عالی برای طرفداران «آنابل: آفرینش»

«آنابل: آفرینش» Annabelle: Creation به‌عنوان قسمت بعدی «احضار» The Conjuring خریداری‌شده و پس از فیلم «آنابل» سال ۲۰۱۴ ما را مشتاق دیدن فیلم می‌کند و محرکی برای کابوس‌های شبانه خواهد بود

«آنابل: آفرینش» Annabelle: Creation به‌عنوان قسمت بعدی «احضار» The Conjuring خریداری‌شده و پس از فیلم «آنابل» سال 2014 ما را مشتاق دیدن فیلم می‌کند و محرکی برای کابوس‌های شبانه خواهد بود.
این فیلم جدید به تهیه‌کنندگی جیمز وان James Wan استاد ژانر وحشت و به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ David F. Sandberg («در تاریکی» Lights Out) داستانی در یکی از شهرهای کوچک آمریکا در دهه 40 میلادی را روایت می‌کند که زنده شدن آنابل را به تصویر می‌کشد. عروسک ساز داستان و همسرش پس از مرگ غم‌انگیز دختر کوچکشان (ملقب به آنابل)، یک راهبه و شش دختر از یتیم‌خانه را به منزلشان پناه می‌دهند. پس‌ازاین که عروسک چوبی شیطانی زنده می‌شود و به ساکنین خانه حمله‌ور می‌شود، اتفاقات وحشتناکی به وقوع می‌پیوندد.

به مناسبت بازگشت «آنابل»، 9 تا از بهترین فیلم‌های عروسکی ترسناک را احضار کرده‌ایم که مطمئناً شما را در خواب‌هایتان تسخیر می‌کنند. پس به شب‌های بی‌خوابی پس از دیدن «آنابل: آفرینش» سلام کنید.
1. عروسک‌ها Dollsیک گروه مسافر بی‌خبر از همه‌جا در طول طوفان به امارتی پناه می‌برند و متوجه دو عروسک ساز جادویی و کلکسیون تسخیرشده عروسک‌های قاتل آن‌ها می‌شوند.

2. Puppet Masterالکس ویتاکر و سه غیب‌گو بااستعداد دیگر در حال تحقیق بر روی احتمال راز زندگی که توسط استاد عروسک‌گردان آندره تولون کشف شده می‌باشند؛ اما غیب‌گوها متوجه می‌شوند که راز مرگ تولون به شکل پنج عروسک قاتل درآمده است که هرکدام به‌طور خاص شرایط قتل و ضرب و شتم را دارا هستند.
نکته: احتمالاً امتیاز این فیلم برای ساخت فیلم‌های دیگر با حضور اسباب‌بازی‌های Dollman و Demonic مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

3. احضار The Conjuring«احضار» که بر اساس یک داستان واقعی است، مقدمه‌ای برای یکی از وحشتناک‌ترین فیلم‌های عروسکی تمام دوران که مدیون عروسک جن‌زده یعنی آنابل هست است. فیلم روایتی است میان عروسک شرور و یک روح شیطانی که خانواده‌ای را موردحمله و آزار قرار می‌دهند و آن‌ها برای بیرون کردن ارواح از اد و لورین وارن شکارچیان ارواح درخواست کمک می‌کنند. خود عروسک توقیف شده و در یک محفظه‌ی شیشه‌ای، جایی که امروز در آن نشسته، نگه‌داری می‌شود. (عروسک واقعی که داستان بر اساس آن ساخته‌شده عروسک Raggedy Ann بود.)

4. جادو Magic«Magic» یک فیلم مهیج روانشناسانه مخرب است که داستان کورکی شعبده‌باز ناموفق (با بازی آنتونی هاپکینز Anthony Hopkins) مبتلا به اسکیزوفرنی پارانویید را روایت می‌کند که هویت خود را از طریق عروسک ساختگی‌اش به نام Fats به نمایش می‌گذارد.

5.سه‌گانه‌ی وحشت Trilogy of Terrorتا به امروز سومین و آخرین قسمت از این فیلم که برای تلویزیون ساخته‌شده، همچنان ما را تسخیر می‌کند. در این فیلم کرن بلک Karen Black بازیگر مشهور ژانر وحشت که می‌بایست برای زنده ماندن با عروسک جن‌زده‌ای به نام زونی فتیش که توسط روح یک طایفه شکارچی تسخیر شده، مبارزه کند.

6. ارواح خبیثه Poltergeistتماشای این فیلم ترسناک کلاسیک یک وحشت طولانی‌مدت را با خود دارد، اما عروسک دلقک تسخیرشده‌ی فیلم است که باعث بی‌خوابی‌های تماشاچیان می‌شود.
یک توصیه کوتاه: هرگز یک عروسک دلقک نخرید و آن را روی صندلی روبروی تخت خود قرار ندهید؛ این فقط باعث دردسرتان خواهد شد.

7. بازی بچگانه Child’s Playچاکی به‌سادگی به یکی از مشهورترین نمادهای ترس تبدیل‌شده است. «بازی بچگانه»، چاکی که یک عروسک در ظاهر مظلوم است را معرفی می‌کند که توسط روح یک قاتل زنجیره‌ای تسخیر شده است. او به ماشین آدمکشی اساسی تبدیل می‌شود که به سبک اسلشر و وحشیگری دست به قتل و کشتار می‌زند.

8. اره Saw«اره» به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های دنباله‌دار ژانر وحشت در این قرن دیده‌شده است. وقتی درباره نمادهای ژانر وحشت صحبت می‌کنیم، نام قاتلِ اره‌ای با بازی توبین بل Tobin Bell در کنار جیسون و فِردی قرار می‌گیرد؛ اما حضور بیلی عروسک است که مطمئناً تمام شب شما را بیدار نگه می‌دارد. اگرچه بل از طرف او صحبت می‌کند، اما خود عروسک قدرت راندن سه‌چرخه‌اش را دارد که یک عامل ناپسند را القا می‌کند.

Dolly Dearest.9حالا وقت بازی است. یک خانواده آمریکایی برای سرهم کردن عروسک‌ها به مکزیک نقل‌مکان می‌کند، اما آن‌ها نمی‌دانند که کارخانه اسباب‌بازی‌شان در کنار قبر سانزیان قرارگرفته و عروسک‌ها توسط روح پیر و خبیث او تسخیر می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر