ماهان شبکه ایرانیان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

شهرداری به دنبال تسهیل‌گری امور مساجد و هیئت‌هاست

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی پرچمدار و علمدار فرهنگ عاشورایی هستند، گفت: در پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب با تکیه بر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌ای به اشاعه فرهنگ عاشورا در میان مردم شده است و هدف از برگزاری این نمایشگاه تسهیل‌گری امور مربوط به مساجد و هیئت‌ها بوده است.

شهرداری به دنبال تسهیل‌گری امور مساجد و هیئت‌هاست

مجتبی عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید اخیرش از نمایشگاه عطرسیب با بیان اینکه امروز مساجد ما و حسینیه ها و هیئت های مذهبی باید پیام عاشورا را در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین به مردم ارائه کنند، گفت: فعالیت های فرهنگی مذهبی در رسانه های مجازی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی رسانه های حقیقی هستند بسیار راهگشا خواهد بود.

عبداللهی با اشاره به اینکه شهرداری تهران هیچ گاه به دنبال تصدی گری در انجام مراسم و مناسبت ها نبوده و نخواهد بود گفت: مراسم عزاداری امام حسین (ع) باید به صورت سنتی و با مدیریت مردم برگزار شود و ما در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب به دنبال تسهیلگری امور مساجد و هیئت ها بوده ایم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: نمایشگاه عطر سیب می تواند الگویی واقعی برای اقتصاد مقاومتی و هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی با همکاری بین کارآفرینان، صنعتگران و تولیدکنندگان از سویی و مساجد و حسینیه ها و هیئات مذهبی از سویی دیگر باشد.

وی افزود: پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب تا 29 شهریورماه در بوستان ولایت برپا بوده و کالاهای مورد نیاز هیئت های مذهبی شامل اقلام صوتی، لوازم آشپزی، پرچم، لباس، زنجیر و طبل با قیمت مناسب عرضه می شود. ضمن اینکه تکیه بر کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی و مباحث فرهنگی در این دوره نمایشگاه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان