سرمربی منتخب مشهد: استفاده از ورزشگاه امام رضا یک معضل شده بود

سرمربی تیم منتخب مشهد می‌گوید خوشحال است که ورزشگاه امام رضا به‌زودی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که پیش از این استفاده از آن یک معضل شده بود.

سرمربی منتخب مشهد: استفاده از ورزشگاه امام رضا یک معضل شده بود

به‌ گزارش ‌ایسنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیم منتخب مشهد و تیم کربلا برای افتتاح ورزشگاه امام رضای مشهد، اظهار کرد: استفاده از این ورزشگاه به یک معضل بزرگ تبدیل شده‌ بود، به هر کجا که می‌رفتیم اولین سوال در خصوص ورزشگاهی بود که ساخته‌ شده‌ بود اما امکان استفاده از آن را نداشتیم.

او افزود: خوشحالم که تیم‌های مقدسی قرار است این ورزشگاه را افتتاح کنند. امیدوارم شنبه خاطره زیبایی رقم بخورد و دیدار خوبی برگزار شود. رضا عنایتی افتخار فوتبال ایران و خراسان است و خوشحالم که وی را در تیمم دارم.

هم‌چنین رضا عنایتی درباره این دیدار و حضورش به عنوان کاپیتان تیم مشهد، گفت‌: یک روز به یادماندنی برایم رقم می‌خورد، خوشحالم که دوستانم را می‌بینم و امیدوارم که روزهای خوبی برای فوتبال خراسان رقم بخورد.

وی افزود: اتفاق خوبی برای استان ما رقم می‌خورد، امیدوارم اتفاقات بعدی اتفاقاتی شیرین‌تر برای استعدادهای شهرمان باشد.

محمدرضا مهاجری در خصوص ترکیب تیمش، افزود: نفس کار برای ما مهم است، شکل کار شاید آنچه که مد نظر ماست نبوده اما این که بتوانیم از این ورزشگاه استفاده کنیم بهترین اتفاق ممکن است. پتانسیلی داشتیم که نمی‌توانستیم از این مهم استفاده کنیم‌ و نکته مهم این است که از این پتانسیل بزرگ می‌توانیم از این به بعد استفاده کنیم‌.

سرمربی پدیده گفت‌: خوشحالم که روزهای آرامی برای هواداران رقم خواهد خورد و دیگر از آن مصائب و مشکلاتی که برای رفت و آمد به ثامن داشتند، خبری نخواهد بود و این بسیار خوشحال‌ کننده است.

عنایتی درباره جدایی از پدیده و سیاه‌جامگان، خاطرنشان کرد: اتفاقات تلخی در هر دو جداییم از تیم‌های مشهدی رخ داد، اتفاقاتی که مسببش نبودم، اما به نام من تمام شد. آقایانی بودند که به مشهد آمدند، فوتبال مشهد را به هم ریختند و در نهایت هم رفتند. به‌ هر حال می‌خواهم بگویم که همیشه دوست داشتم کنار مردم مشهد خداحافظی کنم، اما این مهم تا شنبه هفته آینده رقم نخورد. خوشحالم که این اتفاق بالاخره رقم خورد.

او افزود: همیشه خودم را یک ابومسلمی واقعی می‌دانم، خوشحالم که به مشهد بازگشته‌ام.

مهاجری درباره حضور هواداران در ورزشگاه امام رضا (ع) تصریح کرد: هواداران مشهدی همواره مودب بوده‌اند و نیازی به گفتن نیست‌. قطعا مثل همیشه که حال و هوای فرهنگی ‌ورزشی ورزشگاه را درک کرده‌اند، در این بازی هم این مهم تکرار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر