سرمربی تیم کربلا: بازی با منتخب مشهد در ورزشگاه امام رضا (ع) از نظر معنوی اهمیت زیادی دارد

سرمربی تیم منتخب کربلا برگزاری بازی دوستانه با منتخب مشهد در افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) را از نظر معنوی با اهمیت بر شمرد.

سرمربی تیم کربلا: بازی با منتخب مشهد در ورزشگاه امام رضا (ع) از نظر معنوی اهمیت زیادی دارد

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌های منتخب مشهد و کربلا روز شنبه ساعت 20 در افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) به میدان می‌روند. سالم عوده، سرمربی تیم منتخب کربلا در نشست خبری پیش از این بازی، اظهار کرد:  تیم کربلا در لیگ برتر عراق حضور دارد و امتیاز بالایی در این لیگ دارد. این باشگاه سال 1950 میلادی تشکیل شده و بازیکنان زیادی به تیم‌ ‌ملی عراق در این سال‌ها معرفی کرده‌ است.

سرمربی تیم کربلا افزود: عماد محمدرضا، صاحب عباس، محمد قابل و بازیکنان دیگری که در تیم‌ ‌ملی عراق بازی کرده‌اند، در این تیم حضور داشته‌اند. این بازی را به فال نیک می‌گیریم و از نظر معنوی اهمیت زیادی برای ما دارد.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم در افتتاحیه این استادیوم شیک، دیداری برگزار کنیم که لایق و برازنده فوتبال این شهر باشد. لیگ برتر عراق این روزها تعطیل است و بازیکنان خود را به زور جمع کردیم ، زیرا  هر یک در شهر خود حضور داشتند.

وی افزود: تمام تلاش خود را کردیم تا به این بازی برسیم. ظرف 24 تا 48 ساعت تیم را جمع کردیم. لیگ برتر عراق از 20 تیم تشکیل شده و سال گذشته رتبه دهم را کسب کردیم. دو سال قبل به رتبه چهارم رسیدیم.

سرمربی تیم کربلا، گفت‌: از هفته آتی می‌خواهیم تمرینات آماده‌سازی را برای لیگ عراق آغاز کنیم.

او درباره ساخت استادیوم کربلا ، گفت‌: یک بازی در استادیوم تازه ‌ساز کربلا انجام داده‌ایم، این استادیوم 30 هزار نفره است و استان ما استفاده بسیار زیادی از این ورزشگاه برده‌ است.

وی تاکید کرد: وزارت ورزش عراق این استادیوم را در طول دو سال ساخته ‌است.

محمد قابل، کاپیتان تیم کربلا نیز گفت: سه سال است در تیم‌ ‌ملی حضور دارم و هفت سال است که در تیم کربلا بازی می‌کنم. در برخی از تیم‌های عراق مثل نیروی هوایی هم بازی کرده‌ام و در لیگ سال گذشته نیز به همراه نیروی هوایی عراق قهرمان لیگ برتر شدم.

او تصریح کرد: تا به حال از باشگاه‌های ایرانی پیشنهاد داشته‌ام اما  ترجیحم بر این بوده که در لیگ کشور خودم بازی کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر