معاونت اجتماعی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت؛

عده ای هرگونه مداخله در امور شهری را نقد می‌کنند/افتتاح اولین مهد سرای شهر تهران در منطقه ۸

مهم ترین اخبار و رویدادهای معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

عده ای هرگونه مداخله در امور شهری را نقد می‌کنند/افتتاح اولین مهد سرای شهر تهران در منطقه 8به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

عده ای هرگونه مداخله در امور شهری را نقد می‌کنند

رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: عده ای عادت کرده‌اند که همیشه کنار بنشینند و هرگونه مداخله را نقد کنند، اما در مقابل برخی دیگر برای اصلاح شهر و جامعه دست به کار شده و وارد اقدام و عمل می شوند، پس همه باید کمک کنیم تاشهری با کمترین آسیب اجتماعی داشته باشیم.

امسال بیش از گذشته به مسائل فرهنگی در ماه محرم توجه می‌شود

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه فرهنگ نهضت حسینی همیشه مثل روز در جامعه جریان داشته و باعث تقویت معرفت دینی می شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ نهضت امام حسین (ع) بیشترین نقش را در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کند و مصداق آن کاهش آمار جرایم در ماه های محرم و صفر است، از این رو امسال بیش از گذشته به مسائل فرهنگی در ماه محرم توجه می‌شود.

کاهش آسیب های اجتماعی با توسعه بنگاه های اقتصادی

رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه باید در زمینه توسعه بنگاه های اقتصادی تبلیغات انجام شود تا در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی به شهرداری کمک کرده و باری از دوش آن کم کنند، خاطر نشان کرد: نگهداری از 14 هزار مددجو در 100 مرکز شهرداری یک کار عملیاتی سخت و نگران کننده است و اگر مسئولان بنگاه های اقتصادی با آگاهی به وظایف خود عمل کنند، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی فراهم می شود.

افتتاح پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: نمایشگاه عطر سیب از 20 شهریور افتتاح و تا 30 شهریور و همزمان با شروع ماه محرم آماده خدمت رسانی به مساجد، تکایا، هیئت‌ها و حسینیه‌ها است.

شهرداری تهران در عراق برای ساخت و ساز هزینه نکرده است

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران به هیچ عنوان در عراق به ساخت و ساز و اختصاص هزینه در این راستا اقدام نکرده است، بیان کرد: طبق مصوبات قانونی، هرگونه ساخت و ساز با ستاد بازسازی عتبات عالیات بوده و شهرداری تهران هیچ گونه هزینه ای را به این امر اختصاص نداده است.

لزوم ایجاد الگوهای مناسب برای مقابله با پیشروی آسیب‌های اجتماعی

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: از آنجایی که پیشروی آسیب های اجتماعی در مقابل فعالیت تمام دستگاه ها از سرعت بیشتری برخوردار است، همه دستگاه ها باید با همدلی، همفکری، هماهنگی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها در راستای ساخت شهری مناسب برای زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام کنند.

افتتاح اولین مهد سرای شهر تهران در منطقه 8

بهمن نوری شهردار منطقه 8 تهران اظهار کرد: این مهد سرا که با الهام از معماری ایرانی و اسلامی بازسازی شده، به عنوان استاندارد ترین مهد سرای شهرداری تهران به شمار می رود و رنگ آمیزی آن با توجه به روانشناسی رنگ، کودک و تجهیزات آن متناسب باکودکان فراهم شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان