هشت فرد معروفی که درگذشته ورزشکاران حرفه ای بودند ـ بخش اول

در این گزارش قصد داریم تا چند شخصیت مشهور و معروف را به شما معرفی کنیم که مدتها پیش، ورزشکارانی حرفه ای بودند

ورزشکاران معروف

در این گزارش قصد داریم تا چند شخصیت مشهور و معروف را به شما معرفی کنیم که مدتها پیش، ورزشکارانی حرفه ای بودند. منظور ما هوادار و طرفدار ورزش نیست و در مورد ورزشکارانی حرف می زنیم که به صورت حرفه ای و تخصصی، در یک یا چند رشته ورزشی مشغول به کار بودند و سالها در دنیای ورزش درآمدزایی می کردند. این افراد را در دو قسمت مجزا به شما معرفی می کنیم. این بخش اول گزارش ماست:

تامی لی جونز

1- تامی لی جونز (Tommy Lee Jones):

این بازیگر معروف سالها در تیم فوتبال آمریکایی دانشگاه هاروارد مشغول به بازی بود. در آمریکا، حضور در ورزش دانشگاهی، گامی اساسی در مسیر رسیدن به دنیای ورزش حرفه ای است و ورزشکاران نه به قصد تحصیل، بلکه به قصد ورزش و درآمدزایی به تیم های مختلف دانشگاهی می پیوندند که تامی لی جونز یکی از این افراد است. خود او در این رابطه گفته:« فوتبال آمریکایی تجربه فوق العاده ای برای من بود که در دوران جوانی ام نقش پررنگی داشت. هر زمان که به مشکل برمی خوردم، به فوتبال آمریکایی پناه می بردم و همیشه خودم را یک فوتبالیست می دانستم و این خیلی وقتها به من آرامش می داد.» او سابقه بازی در فیلم های معروفی مثل Love story،Men in Black و No Country for old men را دارد.

دواین جانسون

2- دواین جانسون (The Rock):

دواین جانسون، قبل از آنکه تبدیل به یک قهرمان معروف کشتی کج شود، یک بازیکن معروف فوتبال آمریکایی بود که در تیم طوفان میامی بازی می کرد. او در فوتبال آمریکایی با مصدومیتی جدی از ناحیه کمر روبرو شد و بدین ترتیب رویایش برای حضور در بالاترین سطح لیگ فوتبال آمریکایی با ناکامی مواجه گردید. با این وجود او چندین فصل در لیگ فوتبال آمریکایی کانادا بازی کرد و بعد به کشتی کج روی آورد. پس از آن هم او تبدیل به یک بازیگر سرشناس شد که از جمله فیلم های معروف او می توان به Fast & Furious6، Furious 7 ، Snitchو Hercules اشاره کرد.

جیسون استیتم

3- جیسون استیتم (Jason Statham):

این بازیگر انگلیسی برای 12 سال در تیم پرش انگلیس حضور داشت و حتی در مسابقات Commonwealth در سال 1990 به نمایندگی از کشورش انگلیس شرکت کرد. حضور در دنیای پرش باعث شد تا او به صورت نیمه وقت در دنیای مدلینگ مشغول به کار شود و سپس توسط گای ریچی به دنیای سینما برده شد و به بازیگری مشغول گردید.  او سابقه بازی در فیلم های Fast & Furious6، Furious 7 ، Mechanic و Transporter را دارد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر