اتاق خواب سلیقه‌ای

برای خنثی کردن حالت اتاق، طراح از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای استفاده کرده است.

اتاق خواب سلیقه‌ای

تحریریه زندگی آنلاین

 

پارچه‌های کتان، وسایل چوبی، نور کم، شومینه سنگی

طراح این اتاق برخی وسایل قدیمی را به خوبی در کنار هم جمع کرده است از مبلمان‌ها با ایجاد تغییر استفاده مجدد کرده و با دقت فراوان وسایل تزئینی را که به نظر می‌رسد کهنه شده‌اند را مورد استفاده قرار داده و کاری کرده است که بسیار جدید و امروزی به نظر برسند.

ما با این طرز فکر که اتاق خواب باید در نخستین ساعات روز، وقتی که می‌‌خواهید یک فنجان قهوه بنوشید، باید به شما آرامش و راحتی بدهد، کاملاً موافقم. پارچه کتان یکی از آن چیزهایی است که توانایی عجیبی در نفوذ کردن در اتاق دارد. در این اتاق خواب دیوارها را با کاغذ دیواری و پارچه‌های بلند کتان پوشانده‌اند. این پارچه‌ها با چین‌های فراوان تا اطراف تخت و پنجره‌ها ادامه دارند.

برای خنثی کردن حالت اتاق، طراح از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای استفاده کرده است تا تعادل بیشتری از نظر رنگ در اتاق ایجاد شود. یک میز چوبی تیره و یک چراغ خواب چوبی کنده‌کاری شده. داخل حمام، از آجرهای سنگ مرمر استفاده شده است. این سنگ‌ها در برابر شوینده‌های اسیدی مقاوم هستند و بافت و رنگ خود را از دست نمی‌دهند.

تمام وسایل و تزئینات اتاق و حمام در این اتاق حالت دارند؛ یعنی کاملا با هم در تضاد هستند. پارچه نرم چرمی روتختی باعث شده است که تختخواب بسیار باشکوه و مجلل به نظر برسد.  

رنگ‌های روشن و تیره

رنگ سفید و شیری قفسه با رنگ تیره وسایل اطراف و روی آن کاملاً با هم در تضاد است و به این ترتیب در رنگ‌ها نوعی تعادل بیشتر به وجود آمده است.

طراح تعدادی سنگ را در اطراف شومینه چیده و بعد از طرح پتینه چای کیسه‌ای و قهوه به طور مداوم استفاده کرده است. پارچه رنگ کِرِم براق کمدها با وسایل تیره چیده شده روی آنها تناسب خوبی دارد.

دیوارهای بالایی شبیه گچبری‌های قدیمی به نظر می‌رسند. رنگ آجرهای حمام گرم است. داخل حمام یک وان قرار دارد.

کابینت‌های داخل حمام برای نگهداری وسایل مربوط به حمام می‌باشند. میزی که در حمام قرار دارد برای لباس پوشیدن بسیار مناسب است.

طراح این حمام و اتاق از آیینه‌های قاب‌دار در بالای سینک استفاده کرده است تا هم فضا بزرگ‌تر به نظر برسد و هم با کابینت‌ها تناسب بیشتری ایجاد شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر