وسایل شیک و منحصر به فرد هفته سوم پاییز

هر هفته در مراسم‌های مختلفی در دنیا وسایل شیکی معرفی می‌شود، این وسایل شامل، اتومبیل، وسایل ارتباطی، گجت ها، پوشیدنی‌ها و سایر وسایل روزمره ما می‌شوند که شاید علاوه بر لوکس بودن، کمی هم متفاوت‌تر از حالت همیشگی خودشان باشند. در هفته سوم پاییز و مهر همراه بنیتا باشید تا به تازه‌ترین وسایل معرفی‌شده در هفته‌ای که گذشت بپردازیم.

هر هفته در مراسم‌های مختلفی در دنیا وسایل شیکی معرفی می‌شود، این وسایل شامل، اتومبیل، وسایل ارتباطی، گجت ها، پوشیدنی‌ها و سایر وسایل روزمره ما می‌شوند که شاید علاوه بر لوکس بودن، کمی هم متفاوت‌تر از حالت همیشگی خودشان باشند. در هفته سوم پاییز و مهر همراه بنیتا باشید تا به تازه‌ترین وسایل معرفی‌شده در هفته‌ای که گذشت بپردازیم.

گوشی جدید گوگل پیکسل Google Pixel

گوگل پیکسلCredit: fashionbeans

آیا از عوض کردن گوشی خودتان بر اساس اعدادی که ماه‌به‌ماه عوض می‌شوند خسته شده‌اید (اشاره به اپل و سامسونگ)! اگر بااینکه عدد بی‌نهایت بزرگ‌تر انتخاب می‌کنید و بازهم با همان سری اول تفاوتی حس نمی‌کنید، بهتر است به سراغ غول جدیدی که برای مقابله با آیفون تازه‌وارد و سامسونگ‌های انفجاری توسط شرکت و غول جستجوی دنیا گوگل معرفی‌شده است روی بیاورید. این گوشی اولین سازه اختصاصی شرکت گوگل است. بدنه این گوشی از آلومینیم ساخته‌شده است و در دو اندازه بزرگ و استاندارد به بازار عرضه می‌شود. هر دو نوع از این گوشی‌ها بدون توجه به بزرگی صفحه دارای صفحه آمولد 1080، بالاترین امتیاز در بین گوشی‌ها در نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد، همچنین در این گوشی از دستیار AL مخصوص گوگل هم استفاده‌شده است. به شما در مورد ویژگی برتر این گوشی چیزی نگفتیم، بله جک 3٫5 میلی‌متری هدفون! باید خوشحال باشیم که یک تقلید کورکورانه از آیفون در این گوشی صورت نگرفته است. ما هیچ‌وقت نمی‌توانیم این جک را برای هدفونمان فراموش کنیم.

اسپیکر ابری معلق Richard Clarkson x Crealev

اسپیکر ابری معلقCredit: fashionbeans

فکرش را می‌کردید که روزی بتوانید یک ابر مثل همان‌هایی که روزانه بالای سر شما درحرکت هستند را برای خودتان و روی میز خانه خودتان داشته باشید، بله. این امکان برای شما فراهم‌شده است تا ابری نقره‌ای با ویژگی‌هایی بهتر از ابرهای باران‌زا و طوفانی داشته باشید، اسپیکر بلوتوثی ابری معلق. این ابر بلوتوثی توسط ریچارد کلارک سون و کریلیو (Richard Clarkson x Crealev) ساخته‌شده است و معلق بودن آن به کمک دو آهنربا قوی ایجادشده است. این ابر به صدای موسیقی شما هم واکنش می‌دهد. درون آن از نورهایی استفاده‌شده است که در اثر افت‌وخیزهای آهنگ شروع به درخشیدن و حرکت‌هایی همانند رعدوبرق می‌کند. یادمان نرود بگوییم در این وسیله بلندگو هم هست. متأسفانه باید به شما بگوییم که این وسیله نمونه اولیه است و شما می‌توانید کمی پنبه فعلاً به دور و اطراف خودتان و بلندگوهایتان وصل کنید و با این ابرهای ساختگی خودتان سیر کنید تا این بلندگوها وارد بازار شوند.

مجموعه خودکار Caran d’Ache x Paul Smith

مجموعه خودکار Caran d’Ache x Paul SmithCredit: fashionbeans

شاید از زمانی که هنر نوشتن به دست ما انسان‌ها کشف شد تاکنون تغییراتی از دیوارنوشته‌ها تا ایموجی ها (شکلک‌ها) داشته‌ایم ولی هنوز هم جای امیدواری است که بتوانیم از نوشت ابزارهای مناسب استفاده کنیم. کارآفرینی که در سال 1915 در ژنو به پا خواست Caran d’Ache، از خودکار شیک خودش رونمایی کرده است. ببخشید وسیله نوشتن. تولیدکننده سوئیسی با پائول اسمیت (Paul Smith) همکاری داشته است تا بتواند از این وسیله نوشتن 8 رنگ زیبا را وارد بازار کند. بر اساس طراحی قدیمی این خودکارهای به‌صورت شش‌ضلعی ساخته‌شده‌اند و محصولی که در دستان شما قرار می‌گیرد به‌شدت در مقابل عادت همیشگی ما در جویدن سری خودکارها مقاوم است. اگر می‌توانید این خودکارهای افسانه‌ای را تهیه کنید. برای شما هدیه‌ای به‌صورت جعبه 8 تایی هم در نظر گرفته‌شده است که در توزیع محدود به بازار و اینترنتی به فروش می‌رسد. این خودکارها به‌صورت تک‌رنگ هم برای علاقه‌مندان به زنده نگاه‌داشتن افسانه‌های خودکار قدیمی ارائه‌شده است.

هدفون Canali Pryma

هدفون Canali Pryma

مسلماً اسطوره خانه قدرت کانالی (powerhouse Canali) هیچ‌وقت ضربه‌ای که برای پیشرفت به خیاطی وارد کرد را فراموش نخواهد کرد، ولی امروز کانالی دست (سر) خودش را به سمت تولید وسایل صوتی هم برگردانده است، باید شاهد ضربه‌ای دیگر از او، این بار به صنعت موسیقی باشیم. شما در جعبه‌ای که روی آن کانالی مانور می‌دهد، نشانی از شرکت صوتی مشهور و پیشرو SONUS خواهید دید، این شرکت خودش را باعث پیشرفت درزمینهٔ بلندگوها و فناوری‌های صوتی در جهان می‌داند. هدفون پریما (PRYMA) از آلومینیوم سبک ساخته‌شده است، چرمی که بیمه بدنه شده است، به همراه مس و سخت‌افزاری فولادی حرف پایانی در این هدفون را می‌زنند. این وسیله شیک را در سایت لباس کانالی می‌توانید ببینید. قیمت این هدفون چیزی در حدود دو میلیون است که به نظر نمی‌رسد بتوان به این زودی‌ها روی آن را مشاهده کنیم.

ساعت Abbott And Mosley

ساعت Abbott And MosleyCredit: fashionbeans

این برند معمولاً در بازار ساعت گران‌ترین ساعت‌ها را دارد. با معرفی این ساعت ما را هم به شک انداخت. شما می‌توانید با پرداخت پولی در حدود پانصد هزار تومان ساعتی از بهترین و شیک‌ترین برند ساعت دنیا Abbott And Mosley بخرید که تمام ظرافت‌ها و زیبایی‌های شرکت و برند را در خود دارد. این برند ساعت سوئدی بانام ابوت و موسلی (Abbott And Mosley) از سنگ مرمر ایتالیایی در ساخت صفحات ساعت خودش به همراه خطوط طبیعی روی آن بهره می‌گیرد. همچنین در چرم آن از چرم مرغوب ایتالیایی و رنگ‌های زیبا استفاده می‌کند فراموش نکنیم که فلزاتی که در ساخت ساعت استفاده‌شده است ممکن است طلا نباشند ولی از همه فلزات دیگر در ساعت‌های هم‌رده خودشان برتر و قابل‌اعتمادتر هستند. این عنوان در بین عناوین دیگر ما مقرون‌به‌صرفه ترین وسیله برای خرید در این هفته است.

دستبند دو سر جمجمه طلا Northskull

دستبند دو سر جمجمه طلاCredit: fashionbeans

برای شش ماه آینده خودتان شرکت لباس Northskull تمام لباس‌های شما را تهیه‌کرده است. می‌توانید بازوهای خودتان را در پاییز و زمستان به‌وسیله لباس‌های کش‌باف دلپذیر و پالتوهای بزرگ این شرکت بپوشانید. این برند انگلیسی سعی کرده است که برای همیشه استوار باقی بماند، بنابراین برای مچ دستان شما هم‌فکر کرده است، یک دستبند دوسر جمجمه‌ای طلایی. این جمجمه‌های به خاطر هالووین درست نشده‌اند و می‌توانید آن را برای کل سال خودتان استفاده کنید. این دستبند از چرم زیتونی درست‌شده است که می‌تواند به لباس‌های شما جلوه زیبایی بدهد. جلوه‌ای زمخت و طلایی ظریف در کنار هم تضاد زیبایی ایجاد کرده‌اند.

شاهکار مفهومی برقی رنو Trezor Electric Coupé Concept

شاهکار مفهومی برقی رنوCredit: fashionbeans

اتومبیل‌های مفهومی خودروهایی از هر شرکتی می‌توانند باشند که بیانگر میزان پیشرفت آن شرکت درزمینهٔ خودروسازی و ارائه‌ای برای مفاهیم واقعی‌تر از خودروهای آینده است. با معرفی این خودرو توسط شرکت رنو با عنوان خودرو برقی کوپه مشتری‌های زیادی برای عرضه محدود به دست آورده است. در نگاه اول این خودرو غیرقابل نفوذ به نظر می‌رسد. در این خودرو به‌صورت یک‌تکه بالا می‌رود و سقف خودرو به همراه در از آن جدا می‌شود. کابین این خودرو برقی دونفره است و برای خانواده‌های پرجمعیت ماشین خوبی به‌حساب نمی‌آید. در زیر کاپوت این ماشین یک موتور با شاسی فیبر کربنی برای کاهش وزن بدنه ماشین خوابیده است، این موشک برقی در عرض 4 ثانیه می‌تواند از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. بدون آنکه صدایی از خودش بیرون بدهد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان