جادوی مدرن

روشنایی استفاده شده در این اتاق به تمام قسمت‌های آن نوعی زیبایی لطیف بخشیده است.

جادوی مدرن

آذین نعمتی دانشجوی معماری


اتاق خواب‌های مدرن و شیک می‌توانند با اتاق‌های هتل‌های بسیار شیک و تماشایی برابری کنند
رختخواب‌ها بسیار خوب پوشانده شده‌اند و اتاق‌ها آنقدر زیبا مبله شده‌اند که هر مهمانی را به سمت خود دعوت می‌کنند و این اتاق‌ها را به محیط‌های بسیار دنج و راحتی برای استراحت کردن و تجدید قوا تبدیل نموده‌اند.  مجموعه بسیار لوکس و بنفش رنگ این اتاق، بسیار مجلل و شیک است. مبلمان این اتاق بسیار چشم‌گیر است و در عین حال محل امنی برای استراحت و آرامش می‌باشد. کنار میزها آینه‌کاری شده و از شمعدان‌های دکوری و شیشه‌های جیوه‌ای رنگ برای تزئینات بیشتر اتاق‌ استفاده شده است.  تأکید روی رنگ‌های مختلف و گوناگون باعث شده تا این اتاق‌ بسیار زیبا و باشکوه به نظر برسد.

حتی رنگ بنفش پُر رنگ دیوارها نیز با مدل و طرح اتاق به طور کلی هماهنگی دارد. در واقع این اتاق خواب تلفیقی از سبک‌های مدرن و سنتی است. استفاده از کاغذ دیواری‌های شرابی رنگ با طرح گل‌های طلایی در برخی از قسمت‌های دیوارها نیز باعث شده است تا این بخش‌ها بیشتر شبیه یک کار هنری به نظر برسند. در ضمن در کنار میزهایی که اطراف‌شان آینه‌کاری شده‌است این طرح از کاغذ دیواری‌ها بسیار بهتر و زیباتر به نظر می‌رسند و این بخش از اتاق با چند ظرف شیشه‌ای حجم‌دار به رنگ جیوه و آباژورهای شیشه‌ای و آیینه طرح خورشید تابان بسیار کامل‌تر هم می‌شود. یک قالیچه گلدار نسبتاً بزرگ روی سطح چوبی زمین (کفپوش چوبی) به این اتاق مجلل گرما و راحتی بیشتری بخشیده است.

طراح این اتاق دیوارهای بنفش و مبلمان چوبی رگه‌دار را برای اتاقش انتخاب کرده است. یک آینه با تلألوی بسیار نیز روی دیوار جلب توجه می‌کند. او تمام این کارها را به نحوی انجام داده است که ذره‌ای از آرامش و راحتی اتاق کاسته نشود و این اتاق خواب در عین حال که بسیار باشکوه و درخشان است، محل دنج و راحتی نیز به نظر می‌رسد. مبلمان این اتاق به سبک کلاسیک است ولی در عین حال خیلی هم مُد روز و جدید به نظر می‌رسد.

روشنایی (چراغ) استفاده شده در این اتاق به تمام قسمت‌های آن از پارچه‌ها گرفته تا مبلمان نوعی زیبایی لطیف بخشیده است. یک قفسه  بخش مدرن اتاق است که کمی هم رسمی به نظر می‌رسد. یک جفت آباژور بسیار شفاف کمی به اتاق سبک و مدل داده‌اند بدون آنکه رنگ خاصی داشته باشند و در رنگ کلی اتاق ایجاد ناهماهنگی کنند. یک لوستر منجوق‌دار ظاهری زنانه‌تر به اتاق بخشیده است.

روتختی چند لایه در کنار بالش‌های چند رنگ در ایجاد طرح و دکور در این اتاق خواب نقش عمده‌ای دارند. علاوه بر آن این بخش از طراحی اتاق به راحتی نیز قابل تغییر است. یک صندلی که بتوان گاهی اوقات از آن استفاده کرد و در کنار آن یک میز کوچک و گرد موقعیت فوق‌العاده‌ای را برای نشستن و مطالعه کردن  فراهم می‌کنند. در کوراسیون هنری اتاق از برخی زیورآلات تزئینی الهام گرفته شده است. مثلاً در آینة مدل خورشید تابان سطوح صاف و براق مثل کناره‌های آینه‌ای صندوق و آباژور شیشه‌ای باعث انعکاس نور می‌شوند، و صفحه‌ای شبیه یک تکه ابر در روزهای سرد و زمستانی را ایجاد می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر