ماهان شبکه ایرانیان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

تحریم های اخیر امریکا نقض آشکار برجام است

پیشوا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کنگره امریکا برای بار شانزدهم ایران را تحریم کرده و این اقدام نقض آشکار برجام است.

تحریم های اخیر امریکا نقض آشکار برجام است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین نقوی‌حسینی شامگاه پنج شنبه در کنگره بزرگداشت 1400 شهید شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک و نیز بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی و مدافعین حرم آل الله و پنجمین سالگرد شهادت شهید،  «میثم کهندل» در روستای دهماسین، طی سخنانی با اشاره به  17 هزار شهید ترور کشورمان گفت: شهدا با خون خود ادامه راه انقلاب را بیمه کردند.

وی سپس به جنگ در سوریه اشاره کرد و گفت: همه کارشناسان پس از آغاز جنگ سوریه اذعان داشتند، که حداکثر تا یک ماه دیگر حکومت بشار اسد ساقط می شود، اما حمایت نظام مقتدر جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی از جبهه مقاومت در سوریه، سبب شد که امروز هیچ کس به رفتن بشار اسد فکر نکند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی علت موفقیت ها و پیروزی های امروز ملت ایران در عرصه های گوناگون را ولایت مداری و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری دانشت و گفت: باید به صورت عملی پیرو امام خامنه ای باشیم.

وی تحریم ایران توسط امریکا را مورد اشاره قرار داد و افزود: کنگره امریکا برای بار شانزدهم ایران را تحریم کرده و این اقدام نقض آشکار برجام است، امریکا کشوری غیر قابل اعتماد است که به قوانین و قراردادهای بین المللی پایبند نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان