ورزشکاران بزرگی که به اسپانسرهایشان خیانت کردند- بخش دوم

این روزها و با ظهور یک ستاره در دنیای ورزش، کمپانی های بزرگ و سرشناس دنیا به سراغ او رفته تا با او قرارداد اسپانسرینگ ببندند

ورزشی

این روزها و با ظهور یک ستاره در دنیای ورزش، کمپانی های بزرگ و سرشناس دنیا به سراغ او رفته تا با او قرارداد اسپانسرینگ ببندند. مقامات این کمپانی ها اسپانسرینگ باشکاه های مختلف ورزشی را هم برعهده می گیرند. در این میان رقابت مقامات این کمپانی ها برای قرارداد بستن با ستاره های مشهور دنیای ورزش به شدت جالب توجه است و جالب تر اینجاست که کم نیست تعداد ورزشکاران صاحب نامی که درابتدا با یک برندخاص قرارداد اسپانسرینگ بسته بودند و سپس با برند رقیب به توافق رسیدند. در این گزارش 2 قسمتی قصد داریم تا شما را با تعدادی از ورزشکاران سرشناسی که اسپانسرهایشان را عوض کردند آشنا کنیم. این بخش دوم و پایانی گزارش ماست:

ورزشی

 5- استفن کری از جدایی از آدیداس تا آرمور:

کری بسکتبالیست سرشناس لیگ NBA، در سال 2013 به همکاری اش با کمپانی نایک پایان داد و با کمپانی آندر آرمور قراردادبست. از آن زمان به بعد این برند (Under Armour) تبدیل به دومین برند ورزشی بزرگ و مهم در آمریکا شده است.

ورزشی

6- تیری آنری از همکاری با نایک تا پیوستن به ریبوک:

اسطوره باشگاه بارسلونا و تیم ملی فرانسه در سال 2006 تبدیل به یک سوژه خبرساز شد. تا قبل از سال 2006 او یکی از بزرگترین ستاره هایی بود که با کمپانی نایک به همکاری می پرداخت ولی در آن سال در یک اتفاق خارق العاده، با جدایی از نایک، همکاری اش را به عنوان سفیر جدید کمپانی ریبوک آغاز کرد. شرکتی که اخیرا توسط کمپانی آدیداس خریداری شد.

ورزشی

7- آندره آقاسی و رفت وآمد بین نایک و آدیداس:

اسطوره اسبق دنیای تنیس، سالها پیش همراه با پیت سمپراس، سمبل و سفیران برند نایک در دنیای تنیس بودند. او که به خاطر شلوارهای نئونی و نواردارش شهرت خاصی داشت، در سالهای اخیر و قبل از خداحافظی از دنیای تنیس، از نایکی ها خداحافظی کرد و با آدیداس قرارداد بست تایکی از خیانتهای بزرگ در دنیای اسپانسرینگ رقم بخورد. اما نکته جالب توجه در مورد او این بود که این ماجرا به اینجا ختم نشد و آقاسی اخیرا دوباره با کمپانی نایک قرارداد بسته و در تبلیغات این برند موفق شرکت می یابد.

ورزشی

8- اندی ماری، از فرد پری تا آدیداس و نهایت آندر آرمور:

این تنیسور اسکاتلندی با امضای قرارداد اسپانسرینگ با برند فرد پری، باعث شد تا این برند تولید تجهیزات ورزشی به شهرت زیادی برسد.اما در سال 2010 بود که تلاشها و پافشاری های مدیران آدیداس نتیجه داد و آنها موفق شدندتا اندی ماری را به جای جوکوویچ، به عنوان مدل تبلیغاتی شان برگزینند. ماری با آدیداس قرارداد بست و سپس در سال2014، او با برند آمریکایی آندر آرمور به توافق رسید و تا امروز این برند آمریکایی را به عنوان اسپانسرش می بیند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر