همکاری کامران محمدی و محمد حمزه ای

فیلمنامه «باد و پرچم» به زودی آماده می‌شود/ اعمال آخرین تغییرات

کامران محمدی از آماده شدن فیلمنامه «باد و پرچم» در آینده نزدیک خبر داد که این متن سینمایی را قرار است محمد حمزه ای جلوی دوربین ببرد.

فیلمنامه «باد و پرچم» به زودی آماده می‌شود/ اعمال آخرین تغییرات

کامران محمدی نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به تازگی با همکاری محمد حمزه ای روی یک فیلمنامه سینمایی کار می کند، گفت: از سه سال پیش قرار بود با محمد حمزه ای کارگردان جوان یک فیلمنامه سینمایی آماده کنیم که بالاخره سراغ آن رفتیم.

وی ادامه داد: داستان از این قرار است که محمد حمزه ای کتاب های من را بسیار دوست دارد و چون جزو فیلمسازانی است که ادبیات را پیگیری می کند تصمیم گرفتیم با همدیگر یک فیلمنامه سینمایی بنویسیم.

این نویسنده توضیح داد: فیلمنامه ای که در حال آماده شدن است «باد و پرچم» نام دارد و داستان آن یک ماجرای خانوادگی را در فضای جامعه امروز روایت می کند. در واقع این فیلم داستان یک مادر است که دخترش سندورم دان است.

وی با اعلام اینکه فیلمنامه در مرحله بازبینی نهایی است و به زودی آماده ارائه می شود، توضیح داد: این فیلمنامه در سال 94 کامل نوشته شد اما نیاز به تغییراتی داشت که به زودی این تغییرات نیز اعمال می شود.

به گفته وی، محمد حمزه ای در ابتدا به دنبال ساخت این فیلم بود اما با توجه به اینکه فیلمنامه کامل نبود سراغ ساخت «آذر» رفت و آن را به عنوان اولین فیلم بلند داستانی خود جلوی دوربین برد.

محمدی در پایان گفت: من و محمد حمزه ای در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر فیلمنامه را آماده کنیم تا فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر