۱۰ شعبده‌باز ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی

ثروتمندترین شعبده‌بازان جهان چه کسانی هستند. برای دیدن ده شعبده‌باز ثروتمند جهان با بنیتا همراه باشید.

ثروتمندترین شعبده‌بازان جهان چه کسانی هستند. برای دیدن ده شعبده‌باز ثروتمند جهان با بنیتا همراه باشید.

با بررسی ادبیات هر دوره‌ای از تاریخ٬ به این نکته پی می‌بریم که جادو به میزان زیادی در باور‌ها و تخیل گذشتگان ریشه دوانده بود. حتی در عصر حاضر٬ محبوبیت فیلم هری پاتر گواه بر این ادعاست. این کنجکاوی درباره‌ی جادو و شعبده‌بازی همواره همراه بشر بود و در طول تاریخ دست‌نخورده باقی مانده. یک چیز جالب درباره‌ی شعبده و جادو این است که همه را از هر قشری به خود جذب می‌کند. به این ترتیب میزان علاقه‌ی مردم به این سرگرمی همیشه زیاد است و در نتیجه این پتانسیل را دارد که برای شعبده‌بازان درآمد‌های میلیونی  کسب کند. جای تعجبی وجود ندارد که شعبده‌بازان معروف دنیا در حساب‌های بانکی خود سرمایه‌های میلیونی داشته باشند. امروز ما یک لیست از 10 شعبده باز ثروتمند دنیا در سال 2016 میلادی به شما معرفی خواهیم کرد. این مبالغ میزان ثروت تقریبی آن‌هاست که از راه شعبده‌بازی و فعالیت‌های مربوط به آن کسب شده.

در ادامه با شمارش معکوس  همراه باشید تا 10 شعبده‌باز ثروتمند جهان را بشناسیم:

10- ریکی جِی (Ricky Jay)

ریکی جی شعبده باز معروف

ریکی جی این روزها در سراسر آمریکا نامی شناخته شده است. شعبده‌باز آمریکایی که پا  در مسیر پدربزرگش گذاشته٬ استعداد شعبده بازی را از جدش به ارث برده است. او یکی از جوان‌ترین شعبده‌بازانی بود که موفق شد در یک اجرای تلویزیونی در دهه‌ی 50 میلادی ٬ هنرنمایی کند. با آن اجرا او نامش را در لیست شعبده‌بازان مطرح گنجاند. با اجراهای زنده و تلویزیونی او طی سال‌ها حساب بانکی او نیز همانند شهرتش گسترش یافته. یکی دیگر دلایل افزایش شهرتش  این است که او برای تماشای زنده‌ی برنامه‌هایش فقط از افراد نخبه‌ دعوت می‌کند که به دیدن اجرای او بیایند. با تمام این کارها و شهرت زیادش او در رتبه‌ی دهمین شعبده‌باز ثروتمند جهان قرار گرفته است. سرمایه‌ی خالص او در حساب بانکیش چیزی حدود 3 میلیون دلار تخمین زده شده است.

9- داینامو (Dynamo)

داینامو شعبده باز معروف

او که شعبده‌بازی با اصلیتی بریتانیایی است نام اصلیش استیون فراین (Steven Frayne) است او یکی از اعجاب انگیز‌ترین شعبده‌بازهای جهان است که اجراهای تلویزیونی بی‌نظیری داشته. اجراهای او به برنامه‌های مخصوص شعبده‌بازی ختم نشده٬ او در مراسم‌های مطرح ورزشی و برنامه‌های تحویل سال نوی میلادی نیز اجراهای فراوانی داشته که با موفقیت همراه بوده. در طول دوران حرفه‌ای٬ داینامو به سراسر جهان سفر کرده تا برای تمام مردم دنیا به صورت زنده هنرنمایی کند و دلشان را به دست آورد. همه‌ی این فعالیت‌ها باعث شد تا او طرفداران بی‌شماری داشته باشد و طبیعتا به دنبال شعرت ثروت نیز خواهد آمد. سرمایه‌ی خالص او چیزی حدود 4 میلیون دلار تخمین زده شده است.

8- دِرِن براون (Derren Brown)

درن براون شعبده باز ثروتمند

شعبده باز 45 ساله٬ درن ویکتور براون یکی از مطرح‌ترین و موفق‌ترین افراد در حرفه‌ی خود در کشور انگلستان است. او در طول شعبده‌بازیش هزاران نفر از سراسر جهان  را جذب هنر و جادوی خاص خود کرده همچنین او در کنار اجراهای تلویزیونی و اجراهای زنده اقدام به نوشتن کتابی در همین رشته کرده که بسیار به موفقیتش افزوده است. این هنرمند محبوب سرمایه‌ای حدود 7 و نیم میلیون دلار در طول این سال‌ها کسب کرده

7- دیوید بلِین (David Blaine)

 دیوید بلین شعبده باز معروف آمریکایی

این شعبده‌باز مشهور آمریکاییکه در رتبه‌ی هفتم قرار گرفته توانسته رکورد بسیاری از شعبده‌بازان پیش از خود را بشکند و همچنین او به خاطر برنامه‌ی تلویزیونی خود نیز شهرت بسیاری کسب کرده است. از معروف‌ترین برنامه‌های او می‌توان به برنامه‌ی «جادوی خیابانی» ٬ «مرد جادویی»  و همچنین « حقیقت یا جادو» اشاره کرد. در طول سال‌های اخیر او شعبده‌های بسیار عجیب و دور از ذهنی از خود طراحی کردهه و با همین کارها نیز توانسته هواداران پرشماری کسب کند. سرمایه‌ی خالص او چیزی حدود 12 میلیون دلار تخمین زده شده.

6- هانس کلوک (Hans Klok)

هانس  شعبده باز معروف

هانس کلوک  شعبده باز معروف که بسیار هم محبوب است. شهرت  خود را از عضویت در گروه معروف شعبده‌بازی «دایره‌ی جادو» به دست آورده. او شعبده‌بازی را از ده سالگی شروع کرد و پس از آن هیچ وقت از آن جدا نشد. از اجراهای مهم او می‌توان شعبده‌بازی در مراسم  افتتاحیه جام جهانی 2006 آلمان  و هفته‌ی مد لندن اشاره کرد. او که در سراسر جهان هوادار بسیاری دارد٬  در حساب بانکیش چیزی حدود 25 میلیون دلار سرمایه دارد

5- کریس انجل (Criss Angel)

کریس انجل  شعبده باز معروف

شعبده‌باز مطرح نیویورکی که 49 سال سن دارد شعبده‌بازی را از سنین بسیار پایین با فراگیری حقه‌های مربوط به کارت‌ شروع کرد و به مرور به بخش‌های دیگر شعبده‌بازی نیز روی آورد. کریس انجل بخش بزرگی از موفقیت خود را مدیون برنامه‌ی معروف تلویزیونی خود به نام مایندفریک (Mindfreak) است. این برنامه یکی از موفق‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در کنار برنامه‌های نظیر کشتی کج و نمایش اپرای وین‌فِرِی (Winfrey) بوده. محبوبیت او به حدی است که برای تماشای اجرای زنده‌ی او باید از ماه‌ها قبل بلیط تهیه کنید. مجموع سرمایه‌های کریس انجل محبوب چیزی حدود 50 میلیون دلار است.

4-  لنس بُرتون (Lance Burton)

لنس براون  شعبده باز معروف و قدیمی

یکی دیگر از ثروتمندترین شعبده‌بازان جهان. شعبده‌باز مطرح آمریکایی که سرمایه‌اش چیزی حدود 100 میلیون دلار پیش‌بینی می‌شود٬ با مهارت شگفت‌انگیزش دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده به طوری که الگوی بسیاری از شعبده‌بازان جوان تبدیل شده. او که از خردسالی وارد شعبده‌بازی شده هر روز استعداد خود را در این هنر بیشتر نمایان کرد به طوری که بیش از 5 هزار اجرای تلویزیونی داشته. در طول همه‌ی این سال‌ها مردم بسیاری از سراسر دنیا عاشق شعبده‌بازی و اجراهای زیبا و بی‌نظیر او شده‌اند.

3- زیگفرید (Siegfried) و رُی (Roy)

زیگفرید و ری شعبده بازان معروف

این دو دوست و همکار آمریکایی و آلمانی گروهی به نام «استادان غیرممکن» تشکیل دادند. این دو حدود 57 سال است که با هم کار می‌کنند. با اجراهای بی‌نظیر این دو در لاس وگاس افراد زیادی عاضق کار این دو دوست شدند. حتی در برخی از برنامه‌هایشان از ببر استفاده کردند. این دو همکار قدیمی سرمایه‌ای حدود 120 میلیون دلار دارند.

2- پِن (Penn) و تِلِر (Teller)

بن و تلر شعبده بازان معروف

پن و تلر دو شعبده باز با استعدادی هستند که 45 سال است با یکدیگر کار می‌کنند. سبک اجرای آن‌ها بسیار مشهور است. ترکیبی از شعبده و کمدی باعث شده که در میان شعبده‌بازان مطرح جهان جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کنند. همچنین این دو در سریال‌های زیادی شرکت کردند. «ما احمق هستیم» و «دروغ بگو» از مطرح‌ترین سریال‌های این دو است. پن و تلر به کمک هم 3 کتاب در موضوع شعبده‌بازی و جادوگری نوشتند. محبوبیت این دو هنرمند در سراسر دنیا مثال زدنی است. ثروت این دو در حال حاضر چیزی حدود 300 میلیون دلار است.

1- دیوید کاپرفیلد

دیوید کاپر فیلد برترین شعبده باز

بدون شک او برترین و موفق‌ترین شعبده‌باز سراسر دنیا در عصر حاضر است. سابقه‌ی حرفه‌ای او نیاز به معرفی ندارد. در طول این دوران او موفق به کسب 20 جایزه‌ی امی شده و همچنین 11 رکورد گینس را به نام خود ثبت کرده. بلیط‌های اجرای او در همان لحظه‌های ابتدایی فروش تمام می‌شود و مهم نیست که چه قیمتی دارد. او دارای یک جزیره‌ خصوصی است سرمایه‌ی او بیش از 800 میلیون دلار است که نه تنها باعث شده ثروتمند‌ترین شعبده‌باز جهان باشد بلکه در میان یکی از ثروتمندترین سلبریتی‌های جهان نیز قرار گرفته است. 

 همچنین بنیتا به شما پیشنهاد می‌کند مقاله‌ «کتاب های پرفروش تاریخ» را از دست ندهید

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان