ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری هفته تجاری چین در شهر آفتاب

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از برگزاری هفته تجاری چین در شهر آفتاب خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با تغییر مدیریت شهری ساخت فاز دوم شهر آفتاب سرعت گیرد.

برگزاری هفته تجاری چین در شهر آفتاب

به گزارش ایسنا، محمد سیدی با اشاره به برگزاری دومین هفته تجاری چین در تهران گفت: اولین نمایشگاه هفته تجاری چین سال گذشته در شهر آفتاب برگزار شد و امسال نیز دومین نمایشگاه از 28 تا 31 شهریور از ساعت 10 تا 17 برگزار خواهد شد این در حالیست که در نمایشگاه تجاری هفته چین فروش محصولات نخواهیم داشت و فقط تبادل اطلاعات و تکنولوژی مطرح است.

وی با اشاره به اینکه 200 شرکت از کشور چین در این نمایشگاه حضور خواهند یافت، گفت: در هفته تجاری چین محصولات و تکنولوژی بالا (high tech) خواهد بود و هدف ما ارتقای تکنولوژی است به همین دلیل هیچگونه فروشی در این نمایشگاه نخواهیم داشت.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب درباره مدیریت شهری اظهارکرد: هر نوع تغییر همراه با امید موجب توسعه و آینده بهتر می‌شود و با توجه به درایت و اقبالی که وجود دارد، در آینده توسعه و هماهنگی و همکاری بیشتری در موضوع نمایشگاهی خواهیم داشت.

سیدی در خصوص آغاز فاز دوم نمایشگاه شهر آفتاب گفت:‌ با توجه به اینکه در چند ماه گذشته بحث تغییر مدیریت در مدیریت شهری و موضوع انتقال نمایشگاه به زیرمجموعه بانک شهر مطرح بوده است بنابراین اجرای فاز دوم نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با کمی تأخیر همراه خواهد بود و امیدوار هستیم فاز دوم نمایشگاه به صورت بهتری آغاز شود و در اولویت‌های شهرداری نیز قرار داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب اظهار کرد: امسال نیز در نمایشگاه‌ تکنولوژی پرینتر، پلاستیک، هوش‌ برتر، وسایل بهداشتی، ماشین‌آلات و انرژی‌های پاک ارائه می‌شود.

سیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اطمینانی برای کیفیت محصولات ارائه شده در نظر گرفته‌اید،‌ گفت: شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند توسط اتاق بازرگانی چین تأیید شده‌اند و دولت چین در برگزاری این نمایشگاه نظارت خواهد داشت و در این نمایشگاه محصولات و تکنولوژی با کیفیت ارائه می‌شود.

در ادامه شان‌شیائو - مسئول برگزاری هفته تجاری چین-گفت: نمایشگاه هفته تجاری در کشورهای مختلفی از جمله آفریقای شرقی، آفریقای غربی، کنیا، ابوظبی و ایران برگزار شده است و هدف از برگزاری آن، ارائه محصولات است. در سال‌های گذشته 200 غرفه از شرکت‌های مطرح کشور چین در این نمایشگاه فعالیت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه دولت و اتاق بازرگانی چین بر فعالیت شرکت‌های حاضر در هفته تجاری نظارت می کند ،به همین دلیل تمامی تکنولوژی‌های ارائه شده دارای استاندارهای جهانی است، گفت: در زمان افتتاح نمایشگاه تفاهم‌نامه‌ای بین چین، ایران و اتاق بازرگانی منعقد خواهد شد و امیدواریم رویداد موفق و پربازدهی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان