چگونه آقایان کفش‌ های ورزشی خود را با لباس مناسب بپوشند؟

اگر برای انتخاب لباس مناسب با کفش‌های اسپورت خود دچار مشکل هستید. با بنیتا همراه باشید تا در این مورد اطلاعات خود را افزایش دهید.

اگر برای انتخاب لباس مناسب با کفش‌های اسپورت خود دچار مشکل هستید. با بنیتا همراه باشید تا در این مورد اطلاعات خود را افزایش دهید.

کفش‌های ورزشی شما فقط برای باشگاه بدنسازی ساخته نشدند. امروزه کفش ورزشی به بخشی از ظاهر و لباس‌های روزانه‌ی مردان و حتی زنان  تبدیل شده. به این منظور ما تصمیم گرفتیم با بررسی سبک‌های مختلف این کفش‌های ورزشی به شما در انتخاب و ترکیب لباس‌هایتان کمک کنیم. اما پیش از هر چیز ابتدا باید کفش خود را بشناسید..هرچند که سبک لباس های مردانه تاریخ مصرف ندارند. اما خوب است سبک‌های جدید را هم بشناسیم.
در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد کفش‌های ورزشی بخوانید:

قوانین ابتدایی پوشیدن کفش کتانی

مهم نیست چه نوع کفش ورزشی شما انتخاب می‌کنید. در این‌جا چند اصول اولیه و اساسی برای چگونه پوشیدن کفش ورزشی را باید رعایت کنید٬ همیشه:

  • کفش‌های خود را با در نظر گرفتن لباس‌هایی که دارید انتخاب کنید٬ اگر کفشی بخرید که با ظاهر و لباس‌های شما جور نشود٬ خریدنش هیچ فایده‌ای ندارد. در آن صورت شما مجبورید دوباره به خرید بروید و برای پوشیدن کفش‌هایتان لباس‌های جدیدی بخرید. با این در نظر گرفتن دارایی‌هایتان و سپس خرید کردن می‌توانید از خرج کردن پول‌های اضافی هم جلوگیری کنید.
  •  در جای مناسب آن‌های را بپوشید. این کفش‌های ورزشی کفش‌هایی همه‌ کاره هستند ولی ظاهر خوبی ندارد که با هر نوع لباسی آن‌ها را بپوشید. کفش‌های ورزشی مناسب جور شدن با لباس‌های غیر‌رسمی و غیر‌اداری است.
  •  همیشه آن‌ها را تمیز نگه‌ دارید. مهم نیست که چقدر کفش‌های خود را گران یا ارزان خریده‌اید. اگر آن‌ها را مرتباً تمیز نکنید ظاهر خود را از دست خواهند داد. مراقبت و نگهداری از کفش‌ها شامل شستن٬ از بین بردن بو٬ تمیز کردن گل و خاک از روی آن‌ها و تمیز کردن و تعویض بند‌های کهنه است  

کفش خود را بشناسید

کفش‌ های ورزشی

این روز‌ها کفش‌های ورزشی در بسیاری از شکل‌ها و طرح‌ها تولید می‌شوند. از طرح‌های بسیار ساده گرفته تا چرم‌های براق و کفش‌هایی با زرق و برق‌های فراوان. همه‌ی این کفش‌ها روش مراقبت خاصی دارند اما در ابتدا شما باید کفشتان را بشناسیدک خوشبختانه ما می‌خواهیم کار شما را آسان کنیم. در ادامه با کفش‌های مختلف و کاربرد آن‌ها آشنا خواهید شد

کفش ورزشی ساده

کفش‌های مانند کانورس(Converse) و ونس (vans) و این‌گونه کفش‌ها. بعضی اوقات از جنس کتان یا چرم هستند. این کفش‌ها معمولا رنگ‌ها مختلف و متنوعی دارند. این دسته از کفش‌ها را معمولا راحت می‌توان با لباس‌های مختلف پوشید و راحت‌ تمیز می‌شود

کفش‌های ورزشی لوکس

آن‌ها ممکن است ظاهری معمولی داشته باشند اما آن‌ها گران‌تر هستند٬ اغلب از جنس چرم یا جیر و توسط برند‌های معروف ساخته می‌شوند. این جور کفش‌ها از آن دسته کفش‌هایست که شما با خودتان به فستیوال موسیقی نخواهید برد.

کفش ورزشی کلاسیک

کفش‌های مانند نایک ایر مکس(Air Max)٬ ریبوک پمپ (Pump)٬ کفش‌های تایگر و دیگر کفش‌هایی که برای مدرسه استفاده می‌کردید را به یاد بیاورید. این کفش‌ها سرسخت هستند و مناسب پیاده روی

کفش‌های ورزشی امروزی

باز هم این کفش‌ها با علامت‌های تجاری بزرگ مانند نایک٬ آدیداس و پوما هستند.اما با طراحی به‌روز و علمی و ظاهری جدید و جذاب‌تر

کفش‌های بسیار فشن

این کفش‌ها را کمپانی‌های مطرحی مانند گیونچی (Givenchy) و کریستین لوبوتن (Christian Louboutin) و از این قبیل کمپانی‌ها تولید می‌کنند. آن‌ها توجه‌های بسیاری به خود جلب می‌کنند. به طوری که انگار شما را صدا می‌زنند.

کفش‌های ورزشی با تکنولوژی برتر

این دسته‌ی بخصوص ممکن است برای همه آشنا نباشد. این دسته از کفش‌ها را با استفاده از به‌روز‌ترین اطلاعات درباره‌ی آناتومی بدن٬ نحوه‌ی راه رفتن انسان‌ها طراحی شده و با مواد خاص تولید می‌شوند.

آن‌چه شما لازم است بدانید تا بهترین ظاهر را داشته باشید

کفش ورزشی ساده

کفش‌ ورزشی ساده

شاید شما آن‌ها را دوست نداشته باشید اما هرچه هم که بگویید نمی‌توانید این موضوع را انکار کنید که این دسته از کفش‌ها به شما بیشترین و متنوع‌ترین گزینه‌ها را در انتخاب لباس‌ می‌دهند. شما می‌توانید با شلوار جین و یا حتی با شلوارک‌های رنگی نیز این دسته کفش‌ها را استفاده کنید. البته باید یادمان باشد این کفش‌ها را نمی‌توان در  هر شرایطی پوشید. فقط برای مواقع غیررسمی پیشنهاد می‌شود. بهترین لباس برای بالا تنه در کنار این دسته کفش‌ها تی‌شرت رنگی٬ پیراهن‌های اسپورت و حتی ژاکت برای کسانی که می‌خواهند کمی خاص باشند

کفش‌های ورزشی لوکس

کفش‌ ورزشی لوکس

این کفش‌های دوست‌داشتنی وقتی با لباس‌های ساده‌ی شما ترکیب می‌شود٬ به آن‌ها ظاهری ساده ولی شیک می‌دهد. این کفش‌ها با شلوار‌های باریک جین و کتان و حتی گاهی هم با شلوار‌های پارچه‌ای خاص می‌توان آن را ترکیب کرد. اما شاید با شلوارک زیاد ترکیب جالبی نشود. اما برای لباس بالا تنه تی‌شرت‌های ساده و پیراهن‌های شیک گزینه‌‌ی هوشمندانه‌ای خواهد بود. همچنین با پیراهن کراوات باریک و یک ژاکت و شلوار جین باریک هم گزینه‌های دیگری برای ترکیب کردن با این نوع کفش‌هاست.

کفش ورزشی کلاسیک

کفش‌ ورزشی کلاسیک

این کفش‌ها با ظاهر هیپ هاپی و خیابانی خود شما را مجبور می‌کتتد برای ترکیب کردن لباس‌ها با آم چند لباس خاص بخرید. شلوار کششی و جین تنگ گزینه‌ی جذابی برای پوشیدن در کنار این نوع کفش‌ها هستند. اما می‌توان در انتخاب رنگ برای شلوار‌ هم گزینه‌های زیادی را بررسی کرد. پیشنهاد ما رنگ خاکی است. اما برای بالا تنه در کنار تی‌شرت‌ ساده یا رنگی می‌توان از ژاکت بومبری یا حتی ژاکت‌های بلند‌تر نیز استفاده کرد.

کفش‌های ورزشی امروزی

کفش‌ مد روز ورزشی

این کفش‌ها را می‌توانید حتی با شلوار ورزشی یا هر شلوار دیگری که بتوانید پاچه‌هایش را بالا بزنید ترکیب کنید. شلوار‌های جین نسبتاً آزاد هم گزینه‌ی مناسبی برای این کفش‌هاست. یادتان باشد از شلوارهای سفید دوری کنید. برای بالا تنه هم تی‌شرت اسپورت پیشنهاد ماست.

کفش‌های بسیار فشن

کفش‌ های فشن

این کفش‌ها به شما ظاهری شبیه کانیه وست می‌دهد. قیمت این کفش‌ها بسیار گران است و با هر لباسی ترکیب خوبی نمی‌دهد. شلوار جین باریک و راسته و همچنین تی‌شرت‌های بلند بهترین گزینه برای این کفش مد روز است. همچنین جین گشادتر را نیز می‌توان با این کفش پوشید. برای شلوار از رنگ‌های تیره و غیر گرم استفاده کنید. یادتان باشد بگذارید این کفش‌ها در چشم باشد.

کفش‌های ورزشی با تکنولوژی برتر

کفش‌ عجیب و فرا تر از مد

افراد کمی جرات پوشیدن این کفش‌های عجیب و غریب را دارندو این کفش‌ها بسیار از فشن و مد جلوتر هستند. با این سبک از کفش‌ها باید لباس‌هایی به همین سبک و فراتر از مد بپوشیدو یادتان باشد از رنگ‌های گرم استفاده نکنید. پیشنهاد ما مشکی است. فقط مشکی.

 همچنین به شما پیشنهاد میکنیم مقاله‌ی « کفش محبوب آدیداس در رنگی جدید » را از دست ندهید

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان