سرمربیان پدیده و سیاه جامگان تاکید کردند:

چمن ورزشگاه امام رضا (ع) عالی است

سرمربیان پدیده مشهد و سیاه جامگان که به طور مشترک هدایت تیم منتخب مشهد را در دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) بر عهده داشتند، در نشست خبری حاضر شدند.

چمن ورزشگاه امام رضا (ع) عالی است
به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری و اکبر میثاقیان که هدایت تیم منتخب مشهد را در بازی امشب مقابل منتخب کربلا بطور مشترک بر عهده داشتند در کنفرانس خبری حاضر شدند تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شوند.
مهاجری در رابطه با این بازی گفت: سعی کردیم بهترین بازیکنانمان را از هر دو تیم مشهدی برای این دیدار انتخاب کنیم.مهم ترین موضوع این است که این ورزشگاه مجهز و مدرن را افتتاح کردیم. مهم ترین اتفاق در این بازی، افتتاحیه این ورزشگاه بود.
اکبر میثاقیان درباره عدم میزبانی این ورزشگاه برای دیدار تیم های لیگ برتری مقابل سرخابی های پایتخت اظهار داشت: طبیعی است که بازی های حساس را در ورزشگاه دیگری برگزار کنیم. چون که شرایط بازی با استقلال و پرسپولیس متفاوت است.اما خوشحالم بعد از اینکه در افتتاحیه ورزشگاه ثامن بودم و پرسپولیس را بردم حالا در افتتاحیه ورزشگاه دیگری در مشهد حضور داشتم.
میثاقیان درباره وضعیت چمن ورزشگاه افزود: چمن بسیار خوبی داشت. اگر می دیدید چمن در برخی نقطه های زمین، کنده می شد به خاطر این بود که چمن تا کنون پا نخورده بود.
مهاجری در پایان این کنفرانس به تعریف و تمجید از میثاقیان پرداخت و تصریح کرد: افتخار میکنم که سی سال است او را می شناسم و به شاکردی اکبر آقا افتخار می کنم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر