ماهان شبکه ایرانیان

زیبایی در طراحی داخلی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی مکانی است که در طول روز و در زمان حضور مهمان زیاد مورد استفاده قرار میگیرد و علارغم تفکرات اشتباه در ایران باید سعی کرد که به بهترین شکل ممکن آن را طراحی و دکور کرد.

 دیزاین

سرویس بهداشتی مکانی است که در طول روز و در زمان حضور مهمان زیاد مورد استفاده قرار میگیرد و علارغم تفکرات اشتباه در ایران باید سعی کرد که به بهترین شکل ممکن آن را طراحی و دکور کرد.

دیزاین

اول اینکه در هر خانه با توجه به تعداد اتاق ها و متراژ و میزان رفت و آمد میبایست تعداد سرویس بهداشتی متناسب باشد که البته با توجه به محدودیت فضا و متراژ خانه های امروزی خب رعایت آن شاید کمی مشکل باشد.

سعی کنید در طراحی سرویس بهداشتی خود شجاع باشید و با استفاده از متریال های زیبا رنگ های جذاب و لوازم دکوری فضایی متفاوت را برای افراد بوجود آورید گویی که اصلا آن یک اتاق برای استراحت است.

دیزاین

مهمترین نکته در تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی حتما تاسیسات و سیستم فنی آن را بطور کامل بررسی و بازدید کنید و در صورت نیاز تعمیرات لازم را انجام دهید اگر این کار را بطور دقیق و کامل انجام ندهید در صورت بروز هر نوع مشکل در تاسیسات و سیستم فنی زحمات و هزینه های شما را از بین خواهد برد.

پس از آن فضاهای خود را مشخص کنید و مکان هایی را برای بعضی وسایل در نظر بگیرید تا از دید افراد پنهان باشد. بارها دیده شده که در سرویس شما شاهد لوازم شستشو و یا حتی فرچه های شستشو هستید که بسیار زننده و زشت خواهد بود پس بدنبال خرید فرچه و سطل یک رنگ در سرویس خود نباشید.حتی المکان کمد و یا کابینتی در سرویس قرار دهید و اگر جای کافی ندارید بهترین مکان برای کابینت زیر روشویی است.

دیزاین

پس از آن نور در سرویس بهداشتی نیز مهم است نور سرویس نه خیلی زیاد باشد و نه خیلی کم نوری متوسط و از نور مهتابی استفاده نکنید.

اگر میتوانید از دیوارکوب هم استفاده کنید مخصوصا در کنار آینه سرویس بهداشتی.

دیزاین

در صورت امکان حتما از تابلوی نقاشی استفاده کنید با توجه به سبک طراحی میتوانید بهترین تابلو را انتخاب کنید.

برای دیوار های سرویس هم میتوانید از کاغذ دیواری های قابل شستشو و ضد آب استفاده کنید و اگر کاشی استفاده میکنید کاشی مربعی کوچک انتخاب خوبی خواهد بود.

دیزاین

کف سرویس یهتر است سنگ کنید و برای گرم تر شدن آن نیز میتوانید با توجه به طراحی از لمینیت استفاده کنید البته با توجه به فرهنگ استفاده از سرویس در ایران استفاده از لمینیت مرسوم نیست.

برای مهمان خود حتما جایی برای حوله در نظر بگیرید.

دیزاین

برای مایع صابون از ظرفی استفاده کنید که مایع در داخل آن دیده نشود .

وجود گلدان و یا گل در سرویس شما فضا را مطبوع خواهد کرد.از شمع های معطر استفاده کنید اما نه خیلی زیاد و نه با عطر های مختلف.

دیزاین

حتی اگر در هنگام حضور مهمان آنها را روشن کنید تا فضا هم خوشبو و هم زیبا شود.

قفل در سرویس را هرزگاهی چک کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید زیرا خراب بودن آن ترس و وحشت فراوانی برای فرد بوجود می آورد.

در نظر داشته باشید محل قرار گیری سرویس بهداشتی باید به نحوی باشد تا در هنگام باز شدن درب از بیرون دیده نشود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان