ماهان شبکه ایرانیان

بهترین جاها برای تنها سفر کردن-مقصدی برای ماجراجوهای تنها

تنها سفر کردن می‌تواند تفریح خوبی باشد، چون در مورد این که کجا بروید و چه جاهایی را برای بازدید انتخاب کنید یا چه کارهایی انجام دهید، آزادی عمل کامل خواهید داشت

 سفر

تنها سفر کردن می‌تواند تفریح خوبی باشد، چون در مورد این که کجا بروید و چه جاهایی را برای بازدید انتخاب کنید یا چه کارهایی انجام دهید، آزادی عمل کامل خواهید داشت. البته وقتی تنها سفر می‌کنید، حفظ امنیت مسئله مهمی ‌است که حتما باید در نظر گرفته شود اما مکان‌های فوق‌العاده‌ای در دنیا هست که برای یک مسافر تک و تنها هم امنیت دارد. ده تا از بهترین جاها برای تنها سفر کردن را با هم مرور می‌کنیم.

سفر

ویتنام

ویتنام واقعا کشور زیبایی است و خیلی‌ها آن جا را به عنوان مکانی کاملا امن برای تنها سفر کردن معرفی کرده‌اند. می‌توانید زندگی رنگارنگ مردم را در خیابان‌های شهرهای بزرگی مثل «هو چین مین» یا «‌هانوی» از نزدیک مشاهده کنید یا سفری به کوهستان داشته باشید و مناظری را مشاهده کنید که تا به حال هرگز ندیده‌اید. ویتنام مثال خوبی است که ثابت می‌کند چرا تنها سفر کردن به این معنا نیست که فقط دور و اطراف خانه خودتان را بگردید.

سفر

کاستاریکا

کاستاریکا به عنوان شادترین کشور روی زمین معروف است و اینجاست که می‌توانید بهترین ماجراجویی‌های زندگی‌تان را تنهایی تجربه کنید. در ساحل اقیانوس آرام به موج‌سواری بروید یا روی رود پاکوآره قایق‌سواری کنید. برای همین است که می‌گویند کاستاریکا محل تولد سفرهای ماجراجویانه است.

سفر

آلاسکا

در سفری که به پارک ملی آلاسکا دارید، با باقی‌مانده حیات وحش کره زمین از نزدیک آشنا خواهید شد. مناظر آلاسکا با کوه‌های پوشیده از برف، دریاچه‌هایی که سه طرف آن را زمین‌های شیب‌دار گرفته‌اند و یخچال‌های طبیعی، هوش از سر شما می‌برند. آلاسکا یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای تنهایی سفر کردن است.

سفر

نیوزیلند

مردم نیوزیلند بسیار دوستانه رفتار می‌کنند، برونگرا هستند و روشنفکر، و با آغوش باز از شما در کشور زیبای شان استقبال خواهند کرد. مناظر سرسبزی که در فیلم «ارباب حلقه‌ها» شهرت یافت، بانجی جامپینگ یا فلای بوردینگ از دیگر فعالیت‌های جذاب در این کشور است که اجازه نمی‌دهد سفر شما به نیوزیلند کسل کننده شود.

سفر

ایرلند

ایرلند از آن کشورهایی است که در آن احساس می‌کنید در خانه خودتان هستید؛ برای همین خیلی‌ها دوست دارند تنها به آن سفر کنند. کافه‌های دنجی که مردم محلی آن جا جمع می‌شوند، همیشه پذیرای بازدیدکنندگان هستند و مناظر سبز قشنگی هم در این کشور وجود دارد. ایرلند یازدهمین کشور امن دنیا است و تنها چیزی که باید نگرانش باشید، باران فراوان است!

سفر

شیلی

برای ماجراجویی بیش‌تر، شیلی بهترین جا برای مسافران تنها است. این کشور حدود 5000 کیلومتر سواحل زیبا و مناظری دارد که هر لحظه در حال تغییر هستند. مردم شیلی مهمان‌نوازند و سرگرمی‌های زیادی آن‌جا پیدا می‌شود.

سفر

تایلند

سواحل فوق‌العاده، شهرهای شلوغ و مناظر زیبا همگی از تایلند مقصدی هیجان‌انگیز می‌سازد. البته غذاهای باورنکردنی این کشور را هم فراموش نکنید. اگر فکر می‌کنید غذای تایلندی در کشور خودتان خوشمزه است، باید صبر کنید و مزه واقعی‌اش را در خود تایلند بچشید!

سفر

اندونزی

برای یک ماجراجویی روحانی، جزیره زیبای بالی در اندونزی تجربه فرهنگی فوق‌العاده‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت که هرگز فراموش نخواهید کرد. سواحل زیبا و یکی از مهمان‌نوازترین مردم دنیا، از بالی جایی ساخته که می‌توانید حسابی به خودتان استراحت بدهید.

سفر

هنگ کنگ

حتی هنگ‌کنگ که یکی از شلوغ‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای دنیا است، جزء امن‌ترین‌ها به شمار می‌رود. کارهای زیادی هست که می‌توانید آن جا انجام دهید تا با فرهنگی متفاوت آشنا شوید؛ اما نگران ندانستن زبان آن‌ها نباشید، چون اغلب مردم این شهر انگلیسی صحبت می‌کنند.

سفر

اتریش

و سرانجام برای تمام کردن فهرست‌مان از بهترین جاها برای تنهایی سفر کردن، به اتریش می‌رسیم. تنهایی گشتن در این کشور کار ساده‌ای است، چون سیستم حمل و نقل ریلی فوق‌العاده‌ای دارد. مردم رفتار دوستانه‌ای دارند و شهرها آرام و مناظر خیره‌کننده هستند. اتریش برای گذراندن یک تعطیلات آرام بهترین جاست و کشوری است که هرگز در آن احساس ناراحتی یا ناامنی نخواهید کرد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان