معاون سیما از «هاتف» دیدن کرد/ مذاکره با چاوشی برای خواندن تیتراژ

سریال «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری امروز ۲۷ شهریور ماه در حالی میزبان معاون و قائم مقام سیما بود که نیمه دوم محرم از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

معاون سیما از «هاتف» دیدن کرد/ مذاکره با چاوشی برای خواندن تیتراژ

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، سیدعلی حمیدی قائم مقام سیما فیلم، علیرضا برازش مدیر شبکه یک و چند تن دیگر از مدیران صدا و سیما امروز دوشنبه 27 شهریور از لوکیشن سریال «هاتف» بازدید کردند. عوامل این مجموعه تلویزیونی قرار است پنجم مهرماه برای تصویربرداری بخش هایی از سریال به کربلا بروند.

سریال هاتف به کارگردانی داریوش یاری قرار است نیمه دوم محرم از شبکه یک سیما پخش شود و امروز پلان هایی از این سریال در کافه رستوران آبشار واقع در بزرگراه همت تصویربرداری می‌شود.

در بازدید امروز بازیگرانی چون حمید گودرزی، زیبا بروفه و همچنین سایر عوامل کار از جمله نعمت چگینی تهیه کننده، فروغ فروهیده نویسنده، داریوش یاری کارگردان و ... حضور دارند.

همچنین قرار است امروز بعد از ظهر با محسن چاوشی برای خواندن ترانه تیتراژ این سریال مذاکره شود.

این سریال ویژه ماه محرم است و در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تولید می‌شود تا از یکی از شبکه های سراسری روی آنتن برود.

در خلاصه داستان سریال آمده است: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشوییش قرار می‌دهد اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند… او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.

سریال «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی نعمت چگینی در 10 قسمت 50 دقیقه‌ای ساخته می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر