ماهان شبکه ایرانیان

دو مقصد پرطرفدار آسیایی در دنیا

در این مقاله قصد داریم تا دو تا از توریستی ترین مقاصد آسیایی یعنی دبی و تایلند را معرفی کنیم. این دو مقصد همواره از میلیون ها بازدید کننده استقبال کرده است

در این مقاله قصد داریم تا دو تا از توریستی ترین مقاصد آسیایی یعنی دبی و تایلند را معرفی کنیم. این دو مقصد همواره از میلیون ها بازدید کننده استقبال کرده است.
دبی با جاذبه های هیجان انگیز و برج ها و تفریحات مدرن خود و تایلند با طبیعت بی نظیر، معابد تاریخی و تفریحات هیجان انگیزش توانسته اند محبوبیت زیادی کسب کنند.
تایلند
کشور تایلند یکی از توریستی ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا به شمار می رود، شهرت و آوازه ی این کشور و رونق تورهای تایلند از دوران جنگ سرد، و جنگ بین ایالات متحده و ویتنام شروع می شود، زمانی که سربازان آمریکایی برای فاصله گرفتن از فضای جنگی ویتنام و در زمان های آتش بس موقت به سواحل تایلند می‌آمدند و مجذوب طبیعت و جاذبه‌های توریستی این کشور شدند. کشور تایلند که در یکی از بی نظیرترین نقاط زمین واقع شده دارای طبیعتی خارق العاده و حیرت انگیز است.

دو مقصد پرطرفدار آسیایی در دنیا

از جمله شهرهای مهم توریستی تایلند می توان به پاتایا، بانکوک، پوکت، ساموئی، کرابی و چیانگ می اشاره کرد.

دبی
دبی یکی از توریستی نقاط دنیاست که با هزینه های منطقی بر توریسم آن توانسته جایگاه بسیار بالایی را به دست بیاورد. خیلی از ما ایرانی ها نام دبی را به عنوان یک مقصد عالی برای چنین سفرهایی شنیده ایم و کم وبیش ویدیوکلیپ های هیجان انگیزی را از تفریحات فوق العاده ای که می توانیم در این شهر داشته باشیم در اینستاگرام و فیس و بوک و… دیده ایم!

دو مقصد پرطرفدار آسیایی در دنیا دو مقصد پرطرفدار آسیایی در دنیا دو مقصد پرطرفدار آسیایی در دنیا

همه ‌ی این ها باعث شده است تا تور دبی یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی ایرانی ها باشد. این شهر زیبا و مدرن دارای جاذبه‌های توریستی فراوانی چون موارد زیر می‌باشد:
برج خلیفه دبی: بلندترین برج دنیا با بیش از 800 متر ارتفاع که نماد دبی است.
برج العرب دبی: تنها هتل 7 ستاره دنیا که سابقا ننماد دبی بود و یکی از لوکس ترین خدمات اقامتی در دنیا را ارائه می‌دهد.
جزایر نخل دبی: شامل پالم جمیرا (بزرگترین جزیره مصنوعی دنیا)، پالم جبل علی و مجموعه World.
پارک آبی وایلد وادی: مجهزترین پارک آبی دنیا و بلندترین سرسره بعد از آمریکا
پیست اسکی دبی: بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا که در همه‌ی فصول سال حتی تابستان فعال است!
• و ده‌ها جاذبه‌ی دیگر مانند پارک الممرز، مجموعه جمیرا، باغ وحش، موزه دبی و…
آژانس مسافرتی کاروانیک از جمله حرفه ای ترین ارائه دهندگان تورهای دبی و تایلند در ایران است و آماده خدمات رسانی به مسافران این دو مقصد پرطرفدار آسیایی می باشد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان