محسنی بندپی مطرح کرد؛

پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی راهبرد نخست سازمان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی، راهبرد نخست سازمان بهزیستی کشور است.

پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی راهبرد نخست سازمان بهزیستیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور، در آیین افتتاح 150 مرکز اورژانس اجتماعی که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: مراکز اورژانس اجتماعی با اجرای برنامه های پیشگیری مدار و مداخله به هنگام در خصوص سایر آسیب‌های اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده و با جدیت به این روند ادامه می دهد.

وی افزود: در حال حاضر 5 هزار تیم اجتماع محور با انجام اقدامات پیشگیرانه در سایر مناطق کشور از وقوع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می کنند و رفع معضلات اجتماعی از جمله دغدغه های مشترک مردم و مسئولان است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور با برخورداری از حضور 22 هزار نیروی متخصص و کارآمد و همچنین با استفاده از تحقیقات علمی و به روز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خدمات ارائه می‌کند.

محسنی بندپی گفت: بسته‌های آموزشی ویژه دانش آموزان شامل خدمات مددکاری اجتماعی و انواع حمایت‌های روانی توسط سازمان بهزیستی کشور در جهت افزایش توانمندی و جامعه پذیری این گروه طراحی و به آموزش و پرورش تقدیم شده است.

وی ادامه داد: هدف سازمان بهزیستی کشور از طراحی بسته‌های آموزشی ویژه دانش آموزان، افزایش خدمات مورد ارائه و مراقبت‌های اجتماعی در رابطه با این گروه حساس است.

 ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر