در هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ ایران؛

۱۵ پیشکسوت چاپ، یک کارآفرین برتر و یک واحد چاپی نوآور تجلیل شدند

۱۵ پیشکسوت چاپ، یک کارآفرین برتر و یک واحد چاپی نوآور در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ ایران، معرفی و تجلیل شدند.

15 پیشکسوت چاپ، یک کارآفرین برتر و یک واحد چاپی نوآور تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین فکری دبیر هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ ایران پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 28 شهریورماه در آئین اختتامیه این جشنواره که در تالار وحدت برگزار شد، با اشاره به همزمان شدن این دوره از جشنواره با فرآیند تفکیک بخش فنی صنعت چاپ از بخش فرهنگی آن و سپردن وظایف هر بخش به وزارتخانه‌های مربوطه یعنی صنعت، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار امیدواری کرد این تفکیک با توجه ویژه دولت به خوبی انجام شود.

وی افزود: امسال در بخش پیشکسوتان و افراد خلاق و نوآور، اسامی 120 نفر به دبیرخانه جشنواره اعلام شد که داوری برای هر یک از آنها توسط 7 نفر صورت گرفت. از بین افراد معرفی شده جهت تقدیر، 5 نفر از پیشکسوتان استان تهران و 10 نفر از سایر استان‌ها بودند؛ همچنین یک نفر به عنوان فرد خلاق و نوآور و یک واحد صنعتی هم به عنوان واحد صنعتی نوآور انتخاب شدند.

به گفته دبیر هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ ایران، در بخش مسابقات آثار چاپی هم 320 اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شد که مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه این برنامه مهرداد نباتچیان فعال حوزه صنعت چاپ به بیان برخی مشکلات و چالش‌های صنعت چاپ و نیز دغدغه‌های اهالی این صنعت در زمینه‌هایی مانند حمایت‌های دولتی، بیمه، مالیات و ... پرداخت.

همچنین بر پایه همین گزارش، در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ ایران و با حکم هیات داوران هفدهمین جشنواره صنعت چاپ، پیشکسوتان، کارآفرین و نوآور برتر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

بر اساس اعلام هیات داوران این دوره از جشنواره صنعت چاپ، میریونس جعفری از چاپ جامی، سیدخلیل سیدین افرنجانی از صحافی سیدین، سیدرضا کروبی از چاپ اختر شمال، خیرالله محبوبی از چاپ کامل برچسب و رضا انصاری از لیتوگرافی ارغوان، به عنوان پیشکسوتان چاپ در استان تهران انتخاب شدند.

همچنین پیشکسوتان استان‌ها نیز عبارت بودند از: میرحسین مجابی از چاپ اتحاد، حسین ربیعی از چاپ اندیشه، حسین بیاتی از چاپ بیاتی، محمود ناظران‌پور از تدراکات چاپ، حسین زاهدنیا از چاپ زاهدنیا، صمد قلعه‌ای از چاپ سپهر، علی سنجری از چاپ سنجری، محمود خادم شمس از چاپ شمس ارومیه، ابراهیم عرب از چاپ نزاری و اسداله فلاحت پیشه از چاپ بازرگان.

بر اساس این گزارشئ و با اعلام نظر هیات داوران، مهرداد نباتچیان از آسان پک قزوین به عنوان واحد صنعتی نمونه و رستگار از شرکت رادسیس پوشش به عنوان نوآور برتر هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ ایران، شناخته شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر