کولیوند خبر داد:

مسمومیت در شرکت خوراک دام ۳ کشته و ۲ مصدوم داشت

سرپرست اورژانس کشور با اعلام مسمومیت در مخزن مایعات شرکت خوراک دام و طیور گفت: در این حادثهبه گزارش به نقل از ایلنا،پیرحسین کولیوند درباره جزییات حادثه مسمومیت در مخزن مایعات شرکت خوراک دام و طیور در زنجان گفت: در ساعت ۱۵:۳۷ دقیقه عصر روز گذشته یک حادثه مسمومیت در شرکت دام و طیور هیدج اتفاق افتاده است

مسمومیت در شرکت خوراک دام 3 کشته و 2 مصدوم داشت

سرپرست اورژانس کشور با اعلام مسمومیت در مخزن مایعات شرکت خوراک دام و طیور گفت: در این حادثه

به گزارش به نقل از ایلنا،پیرحسین کولیوند درباره جزییات حادثه مسمومیت در مخزن مایعات شرکت خوراک دام و طیور در زنجان گفت: در ساعت 15:37 دقیقه عصر روز گذشته یک حادثه مسمومیت در شرکت دام و طیور هیدج اتفاق افتاده است.

او درباره این حادثه گفت: بنا به گفته شاهدان صحنه به علت ورود کارگر به داخل مخزن جهت پاکسازی دچار مسمومیت شده و نفرات بعدی که برای نجات وی اقدام نموده تند نیز دچار حادثه شده بودند.


سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه 2 نفر در محل این حادثه فوت شدند گفت: 3نفر در صحنه حادثه بدون علایم حیاتی بودند که 2 نفر در محل حادثه و یک نفر نیز به دلیل عدم وجود علایم قطعی مرگ تحت عملیات احیا قلبی ریوی به درمانگاه هیدج منتقل و فوت توسط پزشک تایید شده است.



کولیوند با بیان اینکه 2 نفر نیز مصدوم شدند گفت: یک کارگر و یک آتش‌نشان در این حادثه مصدوم شد که پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان به درمانگاه هیدج و بیمارستان بوعلی سینا خرمدره منتقل شدند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر