ماهان شبکه ایرانیان

اچ تی سی در چند ماه آینده ۳ موبایل جدید معرفی می کند

تا انتهای سال ۲۰۱۷ قرار است HTC چند موبایل جدید معرفی کند و حالا نام و مشخصات احتمالی ۳ اسمارت فون آتی این شرکت مشخص شده است. انتظار می رود نام این تلفن های هوشمند «اوشن مستر» (Ocean Master)، «اوشن هارمونی» (Ocean Harmony) و «اوشن لایت» (Ocean Lite) باشد.

اچ تی سی در چند ماه آینده 3 موبایل جدید معرفی می کند

تا انتهای سال 2017 قرار است HTC چند موبایل جدید معرفی کند و حالا نام و مشخصات احتمالی 3 اسمارت فون آتی این شرکت مشخص شده است. انتظار می رود نام این تلفن های هوشمند «اوشن مستر» (Ocean Master)، «اوشن هارمونی» (Ocean Harmony) و «اوشن لایت» (Ocean Lite) باشد.

اوشن مستر قرار است از صفحه نمایش 6 اینچی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برخوردار باشد و در دو مدل عرضه شود؛ یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی.

اسمارت فون های اوشن لایت و اوشن هارمونی تنها یک نسخه با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت خواهند داشت و تفاوت آنها در سایز صفحه نمایش است که برای مدل لایت 5.2 اینچ و در هارمونی 6 اینچ در نظر گرفته شده.

موبایل های مستر و لایت احتمالاً قرار است در آبان تا آذر سال جاری معرفی شوند و هارمونی نیز کمی پس از آن، در آذر تا دی رونمایی گردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان