شش فوتبالیستی که پس از پشت سرگذاشتن تراژدی، به موفقیت رسیدند ـ بخش سوم

هریک از ما در زندگی هایمان فراز ونشیب های خاصی را پشت سرگذاشته ایم و زندگی هیچ فردی ۱۰۰% مملو از لحظات شاد نیست

  فوتبالیست

هریک از ما در زندگی هایمان فراز ونشیب های خاصی را پشت سرگذاشته ایم و زندگی هیچ فردی 100% مملو از لحظات شاد نیست. غم واندوه به گونه های متفاوتی به زندگی تک تک افراد سرک می کشد ولی گاهی شدت این غم و سختی ها در زندگی برخی افراد آنقدر بالاست که تبدیل به یک تراژدی تلخ می شود. دراین میان غلبه بر این سختی ها و پشت سرگذاشتن این لحظات تراژیک و درنهایت رسیدن به موفقیت است که افراد را تبدیل به قهرمانانی بزرگ می نماید. در این گزارش دو قسمتی قصد داریم تا به مرور زندگی 6 فوتبالیستی بپردازیم که بعد از پشت سرگذاشتن تراژدی هایی در زندگی شخصی شان، توانستند به جریان زندگی بازگشته و در دنیای فوتبال تبدیل به چهره های موفقی شوند. با ما همراه باشید. این بخش سوم و پایانی گزارش سه قسمتی ماست:

فرانک ریبری

 5- فرانک ریبری:

هنگامی که این ستاره فرانسوی دنیای فوتبال 2 ساله بود، سوار بر اتومبیل پدرش دچار یک تصادف شدید رانندگی شد. فرانک از شیشه جلوی اتومبیل به بیرون پرتاب شد و درنتیجه برخوردش با شیشه اتومبیل زخم های عمیقی روی صورت و گردنش ایجاد شد که حالا و با گذشت بیش از 30 سال از آن اتفاق، هنوز روی چهره اش دیده می شود. در دوران کودکی، همیشه بچه ها و دوستان فرانک او را مسخره می کردند ولی بنا به گفته خودش، این زخمها او را قوی تر کرد. اما همین اتفاقها باعث شد تا او شخصیتی عجیب و مشکل دار داشته باشد. فرانک در دوران کودکی همیشه در کوچه و خیابان فوتبال بازی می کرد. والدینش او را در مدرسه فوتبال ثبت نام کردند ولی فرانک از مدرسه فوتبال اخراج شد ولی این اتفاق هم او را تسلیم سختی های روزگار نکرد. فرانک به فوتبال بازی کردنش ادامه داد و درسال 2002 با همسرش آشنا شد. ازدواج باعث شد تا شخصیت او شکل گرفته و به بلوغ برسد. ریبری به تیم ملی فرانسه دعوت شد و درحال حاضر هم در تیم بایرن مونیخ آلمان فوتبال بازی می کند و یکی از برترین مهره های بایرن در دهه اخیر بوده است.

جواد نکونام

6- جواد نکونام:

کاپیتان سابق تیم ملی ایران که در بهترین سالهای باشگاه اوساسونای اسپانیا در این تیم توپ می زد نیز داستان عجیبی دارد. او که درحال حاضر به عنوان دستیار کارلوس کئیروش به هدایت تیم ملی ایران مشغول است، وقتی که کودک بود، طعم تلخ زندگی را چشید. او و برادرش در خانه مشغول بازی بودند که به صورت اتفاقی باعث ایجاد یک آتش سوزی در خانه شدند و هردوی آنها به طرز معجزه آسایی از این آتش سوزی جان سالم به در بردند. هنوز هم آثار سوختگی آن آتش سوزی روی پاهای نکونام دیده می شود.

بعد از آن اتفاق بود که جواد برای مدتی فقط فوتبال بازی می کرد. در آن زمان جنگ ایران وعراق آغاز شده بود ولی تنها خاطره جواد از آن روزها فوتبال بازی کردن و تماشای هواپیماهای جنگنده ای است که در آسمان پرواز می کردند. او سالها بعد تبدیل به یکی از موفق ترین فوتبالیست های تاریخ ایران شد و اولین فوتبالیست ایرانی لقب گرفت که در لالیگا بازی کرده و با بازی های درخشانی که در اوساسونا انجام داد، نامش را درتاریخ این باشگاه جاودان ساخت.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان