مدیرعامل بنیاد به مهر خبر داد؛

ادغام معاونت‌های شعر و داستان در بنیاد شعر و ادبیات داستانی

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از ادغام معاونت‌های شعر و داستان و تشکیل «معاونت فرهنگی» در این بنیاد بر اساس تصمیم هیئت مدیره آن خبر داد.

ادغام معاونت‌های شعر و داستان در بنیاد شعر و ادبیات داستانی

مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در این باره به خبرنگار مهر گفت: هیئت مدیره بنیاد شعر و ادبیات داستانی تصمیم گرفته که تغییراتی در چارت این بنیاد به وجود بیاید و من هم به عنوان مدیرعامل موظف به اجرای تصمیم هیئت مدیره هستم.

به گفته وی، این تغییرات شامل تقسیم وظایف و اختیارات کلی این بنیاد به دو بخش محتوایی و اجرایی است و مطابق آن، دو معاونت شعر و داستان در همدیگر ادغام می‌شوند و معاونت جدید  «فرهنگی» شکل می‌گیرد و از سوی دیگر معاونت مالی و اداری هم در این بنیاد کماکان به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان درباره رفتن ابراهیم زاهدی مطلق از معاونت داستانی این بنیاد هم گفت که او به خاطر رسیدن به سال‌های آخر خدمت و دوران بازنشستگی، این تصمیم را گرفته ولی کماکان از توان فکری او برای بهبود فعالیت‌های بنیاد در این حوزه بهره گرفته خواهد شد.

قزلی با رد شایعه کناره‌گیری مدیر روابط عمومی بنیاد متبوعش، در عین حال گفت که از مسئولان فعلی بنیاد شعر و ادبیات داستانی، متناسب با ساختار جدید آن و در مسئولیت‌های مرتبط استفاده خواهد شد.

به گفته وی، تغییرات مربوط به چارت اداری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از هفته دیگر وارد فاز اجرایی خواهد شد و اظهار امیدواری کرد این تغییرات منجر به تقویت بنیه علمی و فکری و نیز اجرایی بنیاد متبوعش شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان