شش فوتبالیستی که پس از پشت سرگذاشتن تراژدی، به موفقیت رسیدند-بخش دوم

هریک از ما در زندگی هایمان فراز ونشیب های خاصی را پشت سرگذاشته ایم و زندگی هیچ فردی ۱۰۰% مملو از لحظات شاد نیست

ورزشکاران

هریک از ما در زندگی هایمان فراز ونشیب های خاصی را پشت سرگذاشته ایم و زندگی هیچ فردی 100% مملو از لحظات شاد نیست. غم واندوه به گونه های متفاوتی به زندگی تک تک افراد سرک می کشد ولی گاهی شدت این غم و سختی ها در زندگی برخی افراد آنقدر بالاست که تبدیل به یک تراژدی تلخ می شود. دراین میان غلبه بر این سختی ها و پشت سرگذاشتن این لحظات تراژیک و درنهایت رسیدن به موفقیت است که افراد را تبدیل به قهرمانانی بزرگ می نماید.

در این گزارش دو قسمتی قصد داریم تا به مرور زندگی 6 فوتبالیستی بپردازیم که بعد از پشت سرگذاشتن تراژدی هایی در زندگی شخصی شان، توانستند به جریان زندگی بازگشته و در دنیای فوتبال تبدیل به چهره های موفقی شوند. با ما همراه باشید. این بخش دوم گزارش سه قسمتی ماست:

ورزشکاران

3- خوان کوادرادو:

وقتی خوان کوادرادو فوتبالیست سرشناس کلمبیایی تنها 4 سال سن داشت، یک گروه دزد مسلح به خانه شان حمله کردند. او فقط یادش می آید که مادرش فریادزنان از او می خواست تا زیرتختخوابش پنهان شود. وقتی صدای تیراندازی ها به پایان رسید، پدر خوان روی زمین افتاده بود و فوت کرده بود. از آن روز به بعد بود که مادر کوادرادو مشغول به کار شد و مسئولیت خانواده را به تنهایی به دوش کشید تا فرزندانش درس بخوانند و موفق شوند. اما خوان در کوچه وخیابان فوتبال بازی می کرد. یک روز در جریان همین فوتبال های خیابانی بود که ماشین به خوان زد و البته مشکل خاصی برایش ایجاد نشد. اما همین اتفاق سبب شد تا مادرش کفشهای فوتبالی او را پنهان کند. خوان بدون کفش به فوتبال بازی کردن ادامه داد و درنهایت به یک فوتبالیست موفق تبدیل شد.

ورزشکاران

4- ماریو بالوتلی:

این ستاره فوتبال ایتالیا در هنگام تولد با مشکلات زیادی در زمینه سلامتی روبرو شد. والدین غنایی او که وضعیت مالی خیلی بدی داشتند تصمیم گرفتند تا در پالرموی ایتالیا به زندگی ادامه داده و به درمان فرزندشان بپردازند. اوضاع بهتر نشد و ماریو دو سال اول زندگی اش را در بیمارستان سپری کرد. از همین رو والدین او، ماریو را به سازمان بهزیستی سپردند و یک خانواده ایتالیایی سرپرستی او را برعهده گرفتند. از آن زمان روزهای خوش زندگی سوپرماریو آغاز شد.

او همیشه یک توپ به همراه داشت و همیشه مشغول فوتبال بازی کردن بود تا اینکه در سن شانزده سالگی به باشگاه اینترمیلان ایتالیا پیوست. اما سختی هایی که او در طول زندگی کشیده بود، از او یک شخصیت یاغی و جنجالی ساخت و رفتارهای عجیب و رفتارهای یاغیانه اش همیشه مهارتهای بی نظیر فوتبالی او را کم اثر می کرد.

درسالهای ابتدایی فوتبال بالوتلی، از او به عنوان پدیده دنیای فوتبال یاد می شد. اما ماریو نتوانست از حاشیه ها دور بماند و با وجود حضور در برترین باشگاه های فوتبال دنیا تدریجا در حاشیه قرار گرفت و حالا هم دریک باشگاه نه چندان سرشناس فرانسوی فوتبالش را دنبال می کند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر