حضور بتمن در مراسم به‌خاک‌سپاری کودک شش‌ساله

جیکوب هال شش‌ساله در یک تیراندازی در مدرسه کشته شد

 بتمن

 جیکوب هال شش‌ساله در یک تیراندازی در مدرسه کشته شد. او عاشق ابرقهرمان‌ها بود و خانواده‌اش از همه افرادی که در مراسم به‌خاک‌سپاری او حاضر بودند خواستند که لباس یک ابرقهرمان را به تن کنند. در این مراسم که در ایالت کارولینای جنوبی برگزار شد همه با شنل و نقاب آمدند تا به او ادای احترام کنند. سخنرانی مراسم را هم فردی به عهده داشت که لباس بتمن به تن داشت. او در حین سخنرانی نتوانست جلو اشک‌هایش را بگیرد.

در فاجعه‌ای که در مدرسه او روی داد، یک پسر 14ساله به روی دانش‌آموزان مدرسه آتش گشود. او به سمت جیکوب هال، یک دانش‌آموز دیگر و یک معلم شلیک کرد. جیکوب پس از این تیراندازی در شرایط بحرانی به سر می‌برد و چندین عمل جراحی روی او انجام شد اما او در نهایت به دلیل شدت آسیب‌ها جان باخت.  گفته می‌شود که این پسر 14ساله پیش از آن که به مدرسه ابتدایی تاون‌ویل برود و کشتار به راه بیندازد پدرش را هم کشته است. او به دو فقره قتل و سه فقره تلاش برای قتل متهم است.

در قبر جیکوب هم بادکنک‌هایی با تم ابرقهرمان‌ها و یک نقاب لاک‌پشت‌های نینجا گذاشته شد. فردی که در لباس بتمن این سخنرانی را اجرا کرد جان باکلند است که بنیان‌گذار موسسه خیریه‌  Heros4Higher است که پیام‌های الهام‌بخش به کودکان می‌دهد. باکلند سوار بر بت‌موبیلی که خودش ساخته بود به مراسم آمد. باکلند جیکوب را نمی‌شناخت اما از طریق خانواده او اطلاعات کافی را کسب کرده بود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر