ماهان شبکه ایرانیان

چند پیشنهاد برای نوسازی آپارتمان

در فضای کوچک هم می توانید شیک باشید. اگر پول کنار گذاشته‌اید و می‌خواهید آپارتمان‌تان را بازسازی و تعمیر کنید، خواندن این روش‌های پیشنهادی می‌تواند ‌ایده‌های تازه‌ای به شما بدهد.

 اتاق نشیمن

در فضای کوچک هم می توانید شیک باشید. اگر پول کنار گذاشته‌اید و می‌خواهید آپارتمان‌تان را بازسازی و تعمیر کنید، خواندن این روش‌های پیشنهادی می‌تواند ‌ایده‌های تازه‌ای به شما بدهد.

اتاق نشیمن

آویختن آینه

زدن آینه به دیوار، بلافاصله کمک می‌کند تا فضا دو برابر به نظر برسد. حالا اگر ذائقه کلاسیک دارید، می‌توانید یک لوستر بلند فلزی هم آویزان کنید تا در کنار آینه با قاب برنزی، همه چیز زیباتر به نظر برسد.

خطوط بلند

اگر تخته‌های کف، تیره و پهن با خطوط افقی باشد، این حس به شما دست می‌دهد که فضا کوچک‌تر است. اگر سنگ یا تخته‌های کفپوش به صورت عمودی کنار هم گذاشته شود، ‌طول اتاق بیش‌تر به نظر می‌رسد. اگر یک میز دراز هم در وسط آن بگذارید، به عمق پیدا کردن فضا کمک می‌کند، ضمن این که رنگ آن را می‌توانید با کف اتاق هماهنگ کنید.

 آشپزخانه

آشپزخانه

مهمان‌های زیاد

اگر زیاد مهمانی می‌گیرید و تعداد مهمان‌ها نیز زیاد است، می‌توانید آشپزخانه را در امتداد اتاق نشیمن دربیاورید؛‌ ضمن این که باید طرفدار سبک مینی‌مال شوید. استفاده از رنگ‌های سفید یا خاکستری و وسایل آشپزخانه که در دیوار جا خورده‌اند و جلوی چشم نیستند، کمک حال‌تان خواهد بود.

کارایی در کنار زیبایی

فکر کنید در بین همه این رنگ‌ سفید، پایه‌های چوبی و تیره میز چه جلوه‌ای خواهد داشت. هم‌چنین صندلی‌ها با روکش چرم و پشتی به شکل بومرنگ، فضا را مدرن می‌کند.

سرسرا

مرکز خانه را بیابید

معماری ایرانی بسیار با تقارن درهم آمیخته است. حالا اگر کمی ‌مدرن فکر کنید و مثلا در اتاق خواب را بردارید و آینه‌ای بالای تخت بگذارید که روبروی آینه آن سوی خانه باشد، نمایی بسیار بهتر خواهید داشت. در دو سوی راهرو هم میز کار یا چند مبل بگذارید تا همه چیز کامل‌تر به نظر برسد.

دفتر کار در خانه

درها را نادیده نگیرید

درهای کشویی، اگر چوبی باشند که چه بهتر، موقع مهمانی می‌توانند اتاق خواب را از جلوی چشم پنهان نگه دارند. پشت آن هم جای مناسبی برای جا زدن چند قفسه است تا وسایل کار را در آن نگه دارید.

 کمد لباس

کمد لباس

از تهدید فرصت بسازید

برای نگه داشتن لباس‌ها و دیگر وسایل، یک کمد بلند تهیه کنید و جهت زیباتر شدن آن، دو تا چراغ خواب در بالایش تعبیه کنید. حالا می‌توانید کمبود جا را با استفاده از این کمد جبران کنید.

به بالا نگاه کنید

در ادامه استفاده از ارتفاع، هر چیز اضافی که دارید را ‌در کابینت یا کمد دیواری‌هایی که درست زیر سقف وصل شده‌اند، جا دهید.

اتاق خواب

دوگانه فکر کنید

جای اضافه ندارید و ممکن است یک شب مهمان‌ها بخواهند در خانه شما بمانند. یکی از روش‌های مناسب، استفاده از وسایل دومنظوره است؛ مثل نیمکت‌ها یا مبل تخت خواب شو.

سرویس بهداشتی

خودتان جا بسازید

اگر سرویس بهداشتی هم فضای کوچکی داشت، ‌از کابینت‌هایی استفاده کنید که پشت آینه جا زده می‌شوند.

آشفتگی را پنهان کنید

سبد رخت چرک‌ها را از یاد نبرید. می‌تواند به جمع و جور شدن فضا خیلی کمک کند. کمی‌ به ظاهر سرویس بهداشتی برسید و آن را شیک کنید تا بقیه ضعف‌ها را بپوشاند.

جلوی نمای نازیبا را بگیرید

اگر بتوانید کف سرویس را با سنگ یکپارچه بپوشانید که دیگر جای دوغاب روی زمین نماند، کار بسیار شیک در می‌آید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان