ماهان شبکه ایرانیان

منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند که در سال ۱۳۸۲ با وسعتی بالغ بر ۱۷۲۰۰هکتار به تصویب هیات وزیران رسیده بود و در دی ماه ۱۳۹۲ محدوده آن به شهرهای آبادان و خرمشهر گسترش یافت (۳۴۷۰۰ هکتار) ، پس از منطقه آزاد ماکو و قشم بزرگترین منطقه آزاد تجاری و صنعتی کشور است .

منطقه آزاد اروند که در سال 1382 با وسعتی بالغ بر 17200هکتار به تصویب هیات وزیران رسیده بود و در دی ماه 1392 محدوده آن به شهرهای آبادان و خرمشهر گسترش یافت (34700 هکتار) ، پس از منطقه آزاد ماکو و قشم بزرگترین منطقه آزاد تجاری و صنعتی کشور است .

تسریع در انجام امور زیربنایی ، عمران و آبادانی ، رشد و توسعه اقتصادی ، سرمایه گذاری و افزایش در آمد عمومی ، ایجاد اشتغال سالم و مولد ، تنظیم بازار و کالا ، حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه ای ، تولید و صادرات کالاهای صنعتی و تبدیلی و ارائه خدمات عمومی از جمله اهداف پیش بینی شده در این منطقه برشمرده می شود .

این منطقه که در منتهی الیه جنوب غربی کشور در محدوده شهرهای غرور آفرین آبادان و خرمشهر واقع شده ، منطقه فرصت های طلایی به منظور توسعه و سرمایه گذاری در همه زمینه هاست و فعالیت های صنعتی ، گردشگری و بازرگانی و ترانزیت در آن جریان دارد .

منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان