ماهان شبکه ایرانیان

ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کمک بیش از ۷۰۰ میلیون تومانی حامیان تهرانی به ایتام و فرزندان محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۵ هزار و ۱۰۴ حامی از فرزندان سادات تحت حمایت کمیته امداد استان تهران حمایت می‌کنند و این حامیان طی چهار ماهه نخست امسال، ۷۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

متوسط سرانه دریافت نقدی ماهیانه هر یتیم 260 هزار تومان استمحسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: هر یک از ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد دارای حساب و شناسه بانکی مختص خود هستند تا کمک‌های نقدی حامیان بی‌واسطه و به صورت مستقیم به حساب آن‌ها واریز شود.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 104 حامی از فرزندان سادات تحت حمایت کمیته امداد استان تهران حمایت می‌کنند و این حامیان طی چهار ماهه نخست امسال، 765 میلیون و 600 هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، تصریح کرد: متوسط سرانه دریافت نقدی ماهیانه برای هر یتیم 260 هزار تومان و برای هر یک از فرزندان محسنین 110 هزار تومان است.

ولیئی با اشاره به اینکه از مجموع 762 فرزند یتیم و محسنین سادات تحت پوشش کمیته امداد استان تهران، تعداد 259 نفر فرزند یتیم و 503 نفر از فرزندان خانواده‌های سادات هستند، افزود: بخش بزرگی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی کودکان تحت حمایت این نهاد از محل مبالغ واریزی حامیان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: خیران می‌توانند با ارائه کمک‌های نقدی ماهیانه نسبت به تأمین پوشاک، موادغذایی، خدمات مسکن، کمک‌های درمانی و فرهنگی ایتام و فرزندان خانواده‌های محسنین اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی تاکید کرد: با توجه به اینکه تقویت باورهای دینی، ایجاد روحیه نشاط معنوی و دینی در میان خانواده‌های تحت پوشش و همچنین شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های گروهی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای زیارتی برای مددجویان است، در این راستا طی پنج ماهه نخست امسال تعداد یک هزار و 620 نفر به سفرهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس رفتند و از این تعداد 120 نفر به عتبات عالیات و یک هزار و 500 نفر نیز به مشهد مقدس اعزام شدند و این اردوهای زیارتی تا پایان امسال نیز ادامه دارد.

حمایت بیش از 5 هزار حامی از فرزندان سادات تحت حمایت کمیته امداد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان