ماهان شبکه ایرانیان

اگر می خواهید فرزندتان ستاره فوتبال باشد، باید ۵ فوریه به دنیا بیاید!

اگر قصد بچه دار شدن دارید و درعین حال علاقه زیادی دارید تا فرزندتان فوتبالیستی موفق شود، یک توصیه برای شما داریم

دنیای فوتبال

اگر قصد بچه دار شدن دارید و درعین حال علاقه زیادی دارید تا فرزندتان فوتبالیستی موفق شود، یک توصیه برای شما داریم. سعی کنید فرزندتان در روز 5 فوریه متولد شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که چرا چنین حرفی می زنیم. اما آنچه تا حالا مشخص شده این است که 5 فوریه، روزی عادی نیست و فوتبالیست هایی که درروز 5 فوریه به دنیا آمده اند هم فوتبالیست هایی معمولی نیستند.

چند نفر از برترین ستاره های تاریخ دنیای فوتبال متولد این روز هستند که از جمله آنها می توان به کریستیانو رونالدو، نیمار و کارلوس تبس اشاره کرد. این طور به نظر می رسد که 5 فوریه روز تولد بزرگان دنیای فوتبال است و پس شاید اگر فرزند شما هم در این روز متولد شود، بتواند در آینده تبدیل به فوتبالیستی بزرگ گردد. در این گزارش قصد داریم شما را با فوتبالیست های متولد 5 فوریه آشنا کنیم:

 کریستیانو رونالدو

1- کریستیانو رونالدو:

ستاره پرتغالی رئال مادرید در روز 5 فوریه سال 1985 در شهر فونچال در منطقه مادئیرای پرتغال به دنیا آمد. او آخرین فرزند والدینش بود. دلورس دوس سانتوس، مادر کریس در آن زمان آشپز بود و پدرش ژوزه دینیس، باغبان. پدر کریس،نام دوم پسرش، ینی رونالدو را با توجه به علاقه زیادش به رونالد ریگان، رئیس جمهور وقت آمریکا انتخاب کرد. او یک برادر بزرگتر به نام اوگو و دو خواهر بزرگتر به نامهای الما و لیلیانا کاتیا دارد.

نیمار جونیور

2- نیمار جونیور:

ستاره جوان باشگاه بارسلونا متولد 5فوریه سال1992 است. او که 7 سال از کریس کوچکتر است در منطقه موژی داس کروسس سائوپائولو به دنیا آمد. نام او از نام پدرش که فوتبالیست سابق برزیلی بود و نیمار سانتوس سینیور نام داشت گرفته شده. نیمار در دوران کودکی عاشق فوتسال و فوتبال خیابانی بود.

کارلوس تبس

3- کارلوس تبس:

اسطوره فوتبال آرژانتین که در تیم های باشگاهی بزرگی مثل منچستر یونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس نیز بازی کرده و مهارتهای فوق العاده ای در زمینه گلزنی دارد، در روز 5 فوریه سال 1984 در شهر سیودادلای بوئنوس آیرس متولد شد. او که لقب آپاچی را یدک می کشد. تبس علاقه زیادی هم به ورزش گلف دارد.

گئورگی هاجی

4- گئورگی هاجی:

ستاره سابق تیم ملی رومانی متولد 5 فوریه سال 1965 در شهر ساکله در رومانی است. او که بیش 10 سال برای تیم ملی کشورش به میدان رفته بود، همچنان به برترین گلزن تاریخ فوتبال رومانی شناخته می شود و به طور کلی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال این کشور به حساب می آید. لانیس، پسر هاجی هم حالا فوتبالیست شده است.

رودریگو پالاسیو

5- رودریگو پالاسیو:

این بازیکن 34 ساله آرژانتینی در روز 5 فوریه سال 1982 در بائیا بلانکای آرژآنتین متولد شد. پدر او نیز در دهه 1980 فوتبال بازی می کرد. پدر او اسپانیایی است که در آرژانتین فوتبال بازی می کرده و فرزندش دراین کشور به دنیا آمده و ازهمین رو خود پالاسیو پاسپورت اسپانیایی نیز دارد. او درسال 2014 از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

عدنان یاتوزای

6- عدنان یانوزای:

او کوچکترین بازیکن در لیست ماست که متولد 5 فوریه سال 1995 در بروکسل بلژیک است. والدینش اصالتی کوزویی- آلبانیایی دارند که در سال 1992 به بلژیک مهاجرت کردند. تعدادی از عموهای یانوزای، عضور ارتش آزادی بخش کوزوو بودند که برای استقلال این کشور می جنگیدند و از سال 2008 به بعد یانوزای تابستانها به سرزمین مادری سفر می کند. از او به عنوان یکی از بازیکنان بامهارت و نوظهور در فوتبال اروپا یاد می شود.

جیووانی فان برونهورست

7- جیووانی فان برونهورست:

اسطوره سابق فوتبال هلند، در سال 1975 در شهر رودتردام به دنیا آمد. او پدری اندونزیایی- هلندی و مادری اندونزیایی متولد شد. او در مجموع 106 بازی ملی برای تیم ملی کشورش برگزار کرده و دراین بازیها 6 گل به ثمر رسانده. او روزهای اوج فوتبالی اش را در باشگاه های آرسنال و بارسلونا سپری کرد و از او به عنوان یکی از قدرتمندترین مدافعان دوران خودش یاد می شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان